ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9996
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
  • 112 بازدید
  • ارسال توسط :
همایش ” تویی که نمی‌شناختمت ” ویژه گرامیداشت شهید مدافع حرم برگزار می‌شود

همایش ” تویی که نمی‌شناختمت ” ویژه گرامیداشت شهید مدافع حرم برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اندیمشک، با حضور پرشور مردم مؤمن و انقلابی شهر یک هزار شهید اندیمشک همایش  تویی که نمی‌شناختمت  در این شهرستان برگزار می‌شود. این آئین به مناسبت سال روز تولد شهید والا مقام علی محمد قربانی امروز پنج شنبه بیست آبان ماه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اندیمشک، با حضور پرشور مردم مؤمن و انقلابی شهر یک هزار شهید اندیمشک همایش  تویی که نمی‌شناختمت  در این شهرستان برگزار می‌شود.

این آئین به مناسبت سال روز تولد شهید والا مقام علی محمد قربانی امروز پنج شنبه بیست آبان ماه و از ساعت 20 در تالار فرهنگ شهرستان اندیمشک واقع در کوی فرهنگیان این شهرستان برگزار می‌شود.

بررسی و تبیین زندگی انقلابی و جهادی شهید مدافع حرم علی محمد قربانی از جمله بخش‌های این همایش مردمی است که با حضور پر شور خانواده دفاع مقدس و رزمندگان مدافع حرم سنگربان مقاوم کرخه و دز در این شهرستان برگزار می‌شود.

هم چنین در این مراسم، جمعی از هم رزمان شهید والا مقام علی محمد قربانی به بیان خاطرات خود در وصف این شهید عالی قدر می‌پردازند و سیره عملی و اعتقادی وی در مسیر تعالی اسلام و انقلاب مورد توجه قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم، شهید والا مقام علی محمد قربانی در سال 1345 در روستای به نوار ناظر شهرستان اندیمشک متولد و با ورود به عرصه جوانی و پس از شرکت فعال در مبارزات مردمی علیه رژیم شاهنشاه، لباس رزم پوشید و عازم جبهه‌های حق علیه باطل شد عل و از زمان تشکیل گردان میثم تا تشکیل گردان حمزه اندیمشک، وی به عنوان فرمانده در تمام پدافندی‌ها حماسه آفرینی کرد.

این شهید والا مقام در عملیات‌های فتح المبین، کربلای 4، والفجر 8، بیت المقدس 2، بیت المقدس 7، نصر 4، طریق القدس، خیبر، بدر، والفجر 10، کربلای 5 و بسیاری از عملیات‌های غرور آفرین به عنوان فرمانده حضوری فعال  داشت.

شهید قربانی پس از دوران دفاع مقدس نیز به عنوان روسای بانک‌های انصار اندیمشک، دزفول و کلان شهر اهواز و رئیس حراست شهرداری‌های کلان شهر اهواز و خوزستان به مردم خدمت صادقانه داشت.

این شهید والا مقام، اسوه اخلاق و ایمان بود و  در عرصه فوتبال نیز مدت 10 سال ریاست هیئت فوتبال اندیمشک را بر عهده داشت و جامعه ورزش شهرستان از این شهید درس اخلاق آموختند.

سردار شهیدحاج علی‌محمد ‌قربانی، بهار امسال  در دفاع از حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه (س)  به شهادت رسید و پیکر پاک و مطهر وی پس از ورود به کشور با حضور ماندگار مردم ولایت مدار سرزمین حماسه آفرین چهارم آذر به خاک سپرده شد. 

شهید علی‌محمد قربانی، شهید حبیب رحیمی‌منش، شهید احمد مجدی‌نسب، شهید احمد الیاسی‌حاجیوند، شهید مهدی نظری و شهید محمد کیهانی شهدای مدافع حرم شهرستان یک‌هزار شهید اندیمشک هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن