ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 10016
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
  • 167 بازدید
  • ارسال توسط :
اگر قدرت معنوی خود را قدر بدانیم بر جهان حکومت خواهیم کرد

اگر قدرت معنوی خود را قدر بدانیم بر جهان حکومت خواهیم کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله مهدی احدی عصر امروز در مراسم گرامیداشت شهید الوانی از شهدای مدافع حرم استان همدان با بیان اینکه رسیدن به جلال و ربوبیت خداوند متعال در گرو دانش و یا ثروت نیست، اظهار کرد: چه بسا یک فرد عامی، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله مهدی احدی عصر امروز در مراسم گرامیداشت شهید الوانی از شهدای مدافع حرم استان همدان با بیان اینکه رسیدن به جلال و ربوبیت خداوند متعال در گرو دانش و یا ثروت نیست، اظهار کرد: چه بسا یک فرد عامی، جلال و ربوبیت خدا را بهتر از خواص لمس کند.

وی با اشاره به اینکه برای حضور در جبهه حق باید در مقابل دشمنان و نظام کفر ایستادگی کرد، افزود: اگر قدرت معنوی خود را قدر بدانیم می‌توانیم بر جهان حکومت کنیم.

این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه باید انقلاب اسلامی را به دست حضرت مهدی(عج) برسانیم؛ گفت: یارانی که امروز به‌دنیا آمده‌اند، بعد از یاران امام حسین(ع) نمونه ندارند که نمونه آنها را می‎توان در شهدایی چون شهدای مدافع حرم مشاهده کرد.

وی با اشاره به شخصیت شهید الوانی به عنوان یکی از شهدای مدافع حرم اظهار داشت: شهید الوانی آیات قرآنی را موضوعی حفظ بود و به طور دائم قرآن کریم را قرائت می‌کرد.

احدی با بیان اینکه شهید الوانی نماز شب می‌خواند و مجاهدت می‌کرد، خاطرنشان کرد: رزمنده نماز شب‎خوان نور چشم خداوند متعال است.

وی با اشاره به اینکه یاران شهید الوانی باور کنند که بقیع را آزاد کرده و گنبد و بارگاه خواهند ساخت، گفت: اساتید و عارفان بزرگ نقل کردند که امام زمان(عج) فرموده‌اند «بیشتر یاران من از ایران هستند».

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن