ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 101515
  • ۰۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۶:۲۹
  • 297 بازدید
  • ارسال توسط :
عربستان سعودی به دست مجاهدان اسلام خواهد افتاد

عربستان سعودی به دست مجاهدان اسلام خواهد افتاد

حجت الاسلام رضا خدری امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بوشهر، اظهار داشت: ائتلاف سعودى در طول چهار سال گذشته بیش از ۲۵۰ هزار حمله هوایى علیه یمن انجام داده و بیش از نیم میلیون موشک، بمب و خمپاره به سمت یمن شلیک کرده است. امام جمعه چغادک با بیان اینکه این حملات […]

حجت الاسلام رضا خدری امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بوشهر، اظهار داشت: ائتلاف سعودى در طول چهار سال گذشته بیش از ۲۵۰ هزار حمله هوایى علیه یمن انجام داده و بیش از نیم میلیون موشک، بمب و خمپاره به سمت یمن شلیک کرده است.

امام جمعه چغادک با بیان اینکه این حملات باعث شهادت ۶۰ هزار غیر نظامى و ۸۵ هزار کودک شده است که یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از کودکان یمن به‌ شدت دچار سوءتغذیه شده‌اند افزود: این حملات وحشیانه که به پشتیبانی آمریکا و اسرائیل صورت می‌گیرد تاکنون هیچ نتیجه‌ای جز رسوایی برای عربستان و هم‌پیمانانش نداشته است.

وی ابراز کرد: در واقع حمله نظامی ائتلاف سعودی به یمن دو نوع نگاه را در معرض دیگران قرار داد، در یک طرف نیروهای مردمی انصارالله که مهم‌ترین ابزارشان مقاومت و ایمان است و در طرف دیگر، عربستان و امارات هستند که مهم‌ترین نقطه قوتشان استفاده از سلاح‌هاى مدرن غربى است.

خدری خاطرنشان کرد: امروز دنیا می‌بیند که نتیجه این تقابل،  پیروزى گفتمان مقاومت است و با نویدی که رهبر معظم انقلاب  در سخنان نوروزی خود در حرم مطهر رضوی دادند إن شاءالله با ادامه مقاومت، در آینده‌ای نه چندان دور عربستان به دست مجاهدان اسلام خواهد افتاد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن