ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105884
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۸ - ۷:۴۰
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
ثبت‌نام اردوی جهادی «پرواز خاکی ۱۰» بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی آغاز شد

ثبت‌نام اردوی جهادی «پرواز خاکی ۱۰» بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی آغاز شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گروه جهادی پرواز خاکی بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی امسال نیز همانند سال‌های گذشته اردوی جهادی در مناطق محروم برگزار می کند. بر اساس این گزارش، این اردو از ۲۴ مرداد تا ۷ شهریور در منطقه چاه ابراهیم، جنوب استان […]

ثبت نام اردوی جهادی پرواز خاکی ۱۰ بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی آغاز شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گروه جهادی پرواز خاکی بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی امسال نیز همانند سال‌های گذشته اردوی جهادی در مناطق محروم برگزار می کند.
بر اساس این گزارش، این اردو از ۲۴ مرداد تا ۷ شهریور در منطقه چاه ابراهیم، جنوب استان کرمان با با هدف محرومیت زدایی در زمینه‌های مختلف خواهد بود.

علاقه مندان می‌توانند جهت ثبت نام و مشارکت در قالب تیم‌های پزشکی و درمانی، عمرانی، فرهنگی و مشاوره و… با شماره‌های برادران ۰۹۳۶۷۰۱۳۳۰۸، ۰۹۳۷۹۸۰۱۲۲۰ و خواهران ۰۹۲۲۸۳۰۹۳۵۶  تماس بگیرند.

گفتنی است، این اردو امسال با یاد و خاطره شهید مدافع حرم، حاج سعید انصاری که از دانشجویان بسیجی سابق دانشگاه علامه طباطبایی بوده است برگزار می‌شود.   ثبت نام اردوی جهادی پرواز خاکی ۱۰ بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی آغاز شد

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن