ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 105921
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱:۲۰
  • 144 بازدید
  • ارسال توسط :
برنامه‌ریزی برای آغاز احداث فاز دوم نخستین استراحتگاه کارگری شمال‌غرب کشور در آذربایجان‌غربی

برنامه‌ریزی برای آغاز احداث فاز دوم نخستین استراحتگاه کارگری شمال‌غرب کشور در آذربایجان‌غربی

رضا نقی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به تسهیلات ارائه شده به کارگران در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: برای رفاه حال کارگران و ارائه خدمت به آنها نخستین استراحتگاه کارگری شمال‌غرب کشور مزین به نام شهید حججی در آذربایجان‌غربی و در ارومیه دو سال پیش مورد بهره برداری قرار گرفت. وی […]

رضا نقی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به تسهیلات ارائه شده به کارگران در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: برای رفاه حال کارگران و ارائه خدمت به آنها نخستین استراحتگاه کارگری شمال‌غرب کشور مزین به نام شهید حججی در آذربایجان‌غربی و در ارومیه دو سال پیش مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارگران به عنوان یکی از ارکان مهم توسعه در هر کشوری نقش تاثیرگزاری دارند، افزود: فاز اولیه این استراحتگاه با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۷۰۰ میلیون ریال در دهه فجر سال ۹۶ با حضور مقامات کشوری به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی ادامه داد: در حال حاضر در فاز اول استراحتگاه کارگری شهید حججی ارومیه شامل ۱۰ سوئیت با ظرفیت ۳۰ تخت‌خواب و دارای پنج فقره سرویس بهداشتی و حمام بوده که جهت رفاه حال کارگران مهیا شده است.

وی با بیان اینکه استراحتگاه‌های کارگری کشور در حوزه معاونت رفاه دارای شبکه سراسری است، عنوان کرد: امسال از تاریخ اول اردیبهشت ماه استراحتگاه کارگری شهید حججی به این شبکه سراسری وصل شده و از طریق سایت معاونت رفاه قابلیت رزرو و اسکان در آن برای خانواده‌های کارگران وجود دارد.

نقی‌زاده خاطرنشان کرد: در صورت رفع موانع با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه میان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استانداری آذربایجان غربی فاز دوم این استراحتگاه به زودی احداث و در اختیار کارگران قرار خواهد گرفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن