ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 106971
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
فرودگاه اب‌ها در عربستان هدف حملات پهپادی نیروهای یمنی قرار گرفت

فرودگاه اب‌ها در عربستان هدف حملات پهپادی نیروهای یمنی قرار گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه المسیره یمن، یحیی سریع، سخنگوی ارتش یمن اعلام کرد نیروهای یمنی ترمینال ورودی فرودگاه اب‌ها در عربستان سعودی و عملیات ناوبری هوایی این فرودگاه را در حملات پهپادی مختل کردند. یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های […]

فرودگاه اب‌ها در عربستان هدف حملات پهپادی نیروهای یمنی قرار گرفتبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه المسیره یمن، یحیی سریع، سخنگوی ارتش یمن اعلام کرد نیروهای یمنی ترمینال ورودی فرودگاه اب‌ها در عربستان سعودی و عملیات ناوبری هوایی این فرودگاه را در حملات پهپادی مختل کردند.

یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن اوایل روز یک شنبه نیز با پهپاد‌هایی از نوع قاصف کی ۲ اهدافی نظامی در فرودگاه نجران واقع در جنوب عربستان سعودی را هدف قرار داده بود.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد، در عملیات اول بامداد امروز یکشنبه، اتاق‌های کنترل از راه دور پهپاد‌ها در فرودگاه نجران و در عملیات دوم آشیانه پهپاد‌ها و دیگر مواضع نظامی مورد هدف بود.

سخنگوی ارتش یمن اعلام کرد ناوبری هوایی در این فرودگاه بعد از حملات پهپادی نیروهای یمنی متوقف شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن