ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 117060
  • ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۶:۱۳
  • 102 بازدید
  • ارسال توسط :

یکی از نیاز‌های اصلی کشور زنده نگاه داشتن یاد شهدا است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، دکتر حاتمی راد تحلیلگر مسائل سیاسی در مراسم گرامیداشت هفتمین روز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش در مصلای ولایت تفرش گفت: یکی از نیاز‌های اصلی کشور زنده نگاه داشتن یاد شهدا است. حاتمی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، دکتر حاتمی راد تحلیلگر مسائل سیاسی در مراسم گرامیداشت هفتمین روز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش در مصلای ولایت تفرش گفت: یکی از نیاز‌های اصلی کشور زنده نگاه داشتن یاد شهدا است.

حاتمی راد با بیان اینکه سردار سلیمانی تنها به ایران تعلق ندارد بلکه به جهان تعلق دارد افزود: خواسته حزب الله بیرون رفتن آمریکا و نیروهایش از منطقه است.

او اضافه کرد: دلیل اصلی دشمنی آمریکا با ایران این است که تمام توطئه‌های آمریکا در منطقه یکی پس از دیگری با شکست مواجه شده است.

این تحلیلگر مسائل سیاسی اعلام کرد: طرح‌های ترور سردار سلیمانی در سال‌های گذشته با شکست مواجه شده است.

مراسم شب هفت سردار قاسم سلیمانی و مراسم شب سوم شهید مصطفی عسکری در مصلای ولایت تفرش با حضور بیش از هزار نفر از آحاد مردم برگزار شد.

سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بامداد جمعه سیزدهم دیماه ۹۸ در حالیکه به دعوت رسمی نخست وزیر عراق به منظور گفتگوی مشورتی با هواپیما به این کشور سفر کرده بود و با خودرو غیر نظامی در حال خروج از فرودگاه بود با دستور رسمی و مستقیم رئیس جمهور آمریکا و با موشک هوا به زمین نظامیان آمریکا ترور شد.

در پی حمله تروریستی آمریکایی ـ صهیونیستی در فرودگاه بغداد به خودروی سردار سرافراز سپاه اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ایشان به همراه جمعی از همراهانش به ویژه ابومهدی المهندس معاون حشد الشعبی، نیروی نظامی رسمی کشور عراق به فیض شهادت نائل آمدند.

پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی روز‌های شنبه، یک شنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهاردهم، پانزدهم، شانزدهم و هفدهم دیماه ۹۸ در شهر‌های کربلا، نجف، اهواز، مشهد، تهران، قم و کرمان تشییع و در گلزار شهدای کرمان به خاک سپرده شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن