ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 11802
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۵:۳۲
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
وزیر بهداشت از خانواده‌های شهید مدافع حرم در دلگان تجلیل کرد

وزیر بهداشت از خانواده‌های شهید مدافع حرم در دلگان تجلیل کرد

حجت‌الاسلام مراد نورایی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلگان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، گفت: سید حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته، 19 آذرماه در سفر به شهرستان دلگان در جنوب استان، از خانواده‌های شهید مدافع حرم این شهرستان تجلیل کرد.وی با بیان اینکه این مراسم […]

حجت‌الاسلام مراد نورایی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلگان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، گفت: سید حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته، 19 آذرماه در سفر به شهرستان دلگان در جنوب استان، از خانواده‌های شهید مدافع حرم این شهرستان تجلیل کرد.
وی با بیان اینکه این مراسم در مصلی امام علی(ع) دلگان برگزار شد، افزود: شهیدان مدافع حرم نظرمحمد بامری، اصغر بامری، مراد عبداللهی و پرویز بامری از جوانان انقلابی این خطه بودند که در نبرد با گروه‌های تروریستی تکفیری در سوریه به فیض شهادت نائل آمدند و 8 آذرماه 94 در شهرستان دلگان تشییع و خاکسپاری شدند.

وزیر بهداشت از خانواده‌های شهید مدافع حرم در دلگان تجلیل کرد
خانواده‌های شهدای مدافع حرم ذخایر ارزشمند انقلاب هستند
سید حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این مراسم بیان کرد: خانواده‌های شهدای مدافع حرم ذخایر ارزشمند انقلاب اسلامی هستند و اگر امروز به لطف خدا در جای جای ایران اسلامی امنیت و آرامش وجود دارد، به برکت حضور این عزیزان است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: انقلاب اسلامی برای حمایت از مستضعفان و به تعبیر امام خمینی(ره) « پابرهنگان» پایه‌گذاری شد؛ ما خدمت به مردم و رسیدگی به وضع محرومان را وظیفه خود می‌دانیم.
وی با بیان اینکه با تحریم‌ها و تحمیل جنگ از سوی دشمنان انقلاب، آبادانی کشور به تأخیر افتاد، افزود: حرکت ما همواره در جهت رسیدگی بیشتر به مناطق محروم بوده است، اما ممکن است در برخی از مناطق، سرعت پیشرفت خدمات متفاوت بوده و عدالت در خدمات به ویژه در حوزه سلامت، به‌طور کامل محقق نشده باشد.
هاشمی در ادامه با اشاره به نزدیکی هفته وحدت و قدردانی از اتحاد بی‌نظیر مردم شیعه و سنی استان، بیان کرد: حوادث چند سال اخیر در کشور توسط گروهک‌های تروریستی، مردم را به این نتیجه رساند که پیشرفت کشور در گرو وحدت و همدلی است و بحمدالله رفتار مردم این استان در وحدت و همبستگی با یکدیگر، به یک الگو تبدیل شده است.

وزیر بهداشت از خانواده‌های شهید مدافع حرم در دلگان تجلیل کرد
شهرستان دلگان به مرکزیت  شهر گلمورتی، از شهرستان‌های جنوبی استان سیستان وبلوچستان است که در480 کیلومتری جنوب زاهدان ( مرکز استان سیستان و بلوچستان) واقع شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن