ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » یمن
  • شناسه : 119056
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۸:۱۸
  • 158 بازدید
  • ارسال توسط :
الزهار: تا اقامه نماز با آزادگان یمن در الاقصی، سلاحمان را زمین نمی‌گذاریم

الزهار: تا اقامه نماز با آزادگان یمن در الاقصی، سلاحمان را زمین نمی‌گذاریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، محمود الزهار، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در ویدئوی زنده تلویزیونی خطاب به جمعیتی که در تظاهرات صنعاء شرکت کرده بودند، گفت: هیچ اشغالگری یمن را اشغال نکرد و هر کسی که وارد یمن شد، نابود […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، محمود الزهار، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در ویدئوی زنده تلویزیونی خطاب به جمعیتی که در تظاهرات صنعاء شرکت کرده بودند، گفت: هیچ اشغالگری یمن را اشغال نکرد و هر کسی که وارد یمن شد، نابود شد، امروز یمنی‌ها صدای فریاد خود را بر سر معامله ترامپ بلند کردند.

الزهار در ادامه به تمامی کسانی که در آزادسازی وجب به وجب یمن از دست خیانتکاران و مزدوران شرکت داشتند، درود فرستاد و گفت: خیانتکاران و توطئه‌چینان امروز قدس اشغالی را “پایتخت اسرائیل” می‌نامند در حالی که قدس تنها پایتخت لااله الا الله، محمد رسول الله است.

این عضو دفتر سیاسی جنبش حماس افزود: برخی نپذیرفتند که در دسته پیامبرمان باشند و در کنار ترامپ ایستادند ما به آنها می‌گوییم مردم‌تان شما را مورد حسابرسی قرار خواهند داد.

الزهار تاکید کرد: غزه پرچم وعده آخرت و نبردش را که صهیونیسم نمایان شده با ترامپ را شکست خواهند داد، به اهتزاز در خواهد آورد.

وی ادامه داد: زمان فرارسیدن ساعت پیروزی و آزادی پس از خداوند متعال از شما مردم بزرگ یمن تشکر خواهیم کرد، نبرد وعده آخرت قطعا در راه است و این وعده ماست که هرگز کنار نخواهیم کشید و دیدار ما ان شاء الله در مسجد الاقصی است.

خالد البطش، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی نیز خطاب به تظاهرکنندگان در صنعاء گفت: از غزه تا صنعاء یک خون و سرنوشت مشترک در مقابله با دشمنان امت وجود دارد. به مردم یمن افتخار می‌کنیم و در صنعاء شاهد تصاویر پیروزی نزدیکی که اسلام از آن خبر داده، هستیم.

البطش با اشاره به اینکه جاهلیت معاصر به رهبری ترامپ در تلاش برای نابودی فلسطین است، تاکید کرد: سرزمین فلسطین برای فروش، تجارت و یا مزایده تجاری در کاخ سفید نیست.

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی در ادامه از ملت‌های سران کشورهایی که در مراسم اعلام معامله قرن حضور داشتند، خواست از آنها اعلام برائت کرده و از فلسطینی‌ها حمایت کنند.

او یاری و حمایت تسلیحاتی برای استمرار نبرد فلسطینی‌ها با اشغالگران را خواستار شد.

البطش در ادامه با تاکید بر پایبندی جهاد اسلامی به قدس و فلسطین و اینکه هرگز از آن دو دست نخواهد کشید و سلاح خود را زمین نخواهد گذاشت و بر سر آن معامله نخواهد کرد، گفت: ما میان حاکمیت‌هایی که در مراسم معامله قرن حضور داشتند و ملت‌هایی که آن را رد کردند، تمایز قائل هستیم.

روز جمعه یمنی‌ها با برپایی تظاهرات گسترده‌ای معامله قرن را محکوم و بر حمایت خود از فلسطینی‌ها و مساله آنها و حقوق قانونی آنها که حق بازگشت و پایتختی ابدی قدس برای فلسطین در راس آنها قرار دارد، تاکید کردند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن