ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » یمن
  • شناسه : 119064
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۹:۰۴
  • 148 بازدید
  • ارسال توسط :
حملات جنگنده‌های ائتلاف عربی به چندین استان یمن

حملات جنگنده‌های ائتلاف عربی به چندین استان یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از شبکه المسیره، جنگنده‌های ائتلاف عربی در حملاتی “جبل عطان” در صنعاء، اردوگاه “الصباحه” در غرب صنعاء و محل استقرار گروهی از نیروهای انصارالله در شهرستان “ارحب” در شمال این شهر را هدف قرار دادند. از سوی دیگر، یک منبع نظامی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از شبکه المسیره، جنگنده‌های ائتلاف عربی در حملاتی “جبل عطان” در صنعاء، اردوگاه “الصباحه” در غرب صنعاء و محل استقرار گروهی از نیروهای انصارالله در شهرستان “ارحب” در شمال این شهر را هدف قرار دادند.

از سوی دیگر، یک منبع نظامی به خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد که جنگنده‌های ائتلاف عربی امروز (شنبه) در حملاتی گسترده دو استان صنعاء و الجوف یمن را هدف قرار دادند.

این منبع همچنین اعلام کرد، جنگنده‌های ائتلاف عربی شش حمله هوایی به پایگاه‌های نیروهای انصارالله یمن در شهرستان “النهم” در شرق صنعاء انجام دادند.

طبق گزارش این منبع، جنگنده‌های ائتلاف عربی همچنین شش حمله هوایی دیگر در استان الجوف در مرز با عربستان انجام دادند.

پیشتر پنج حمله نیر به پایگاه‌های نظامی نیروهای انصارالله در صنعاء انجام شده بود و شهرستان “الضحی” در الحدیده واقع در غرب یمن هدف بمباران قرار گرفت.

ائتلاف عربی تحت امر عربستان در ۲۶ مارس ۲۰۱۵ به بهانه حمایت از عبدربه منصور هادی، رئیس‌جمهوری دولت مستعفی یمن عملیات نظامی را در یمن آغاز کرد. یمن در نتیجه حملات متعدد ائتلاف متجاوز سعودی از شدیدترین بحران انسانی در جهان رنج می‌برد و بر اساس آمار سازمان ملل ۲۲ میلیون تن از شهروندان یمنی که حدود ۷۵ درصد از ساکنان این کشور را تشکیل می‌دهند، به انواع کمک‌ها و حمایت‌های انسانی نیاز دارند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن