ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » یمن
  • شناسه : 119102
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
  • 148 بازدید
  • ارسال توسط :
قتل عام ادوات زرهی ائتلاف سعودی در یمن +فیلم

قتل عام ادوات زرهی ائتلاف سعودی در یمن +فیلم

سرویس جهان مشرق – سال ۲۰۱۹ میلادی بدون شک تلخ‌ترین و پر تلفات‌ترین سال نبرد برای ائتلاف سعودی و مزدوران تحت امرشان در جنگ یمن بوده است. به ویژه در بخش رزم زمینی تقریبا در تمامی مناطق خاک یمن قوای ائتلاف یا مشغول عقب نشینی در برابر نیروهای مردمی یمن بوده‌اند و یا متحمل خسارات […]

سرویس جهان مشرق – سال ۲۰۱۹ میلادی بدون شک تلخ‌ترین و پر تلفات‌ترین سال نبرد برای ائتلاف سعودی و مزدوران تحت امرشان در جنگ یمن بوده است.
به ویژه در بخش رزم زمینی تقریبا در تمامی مناطق خاک یمن قوای ائتلاف یا مشغول عقب نشینی در برابر نیروهای مردمی یمن بوده‌اند و یا متحمل خسارات شدید تجهیزاتی و انسانی در کمین‌ها و حملات بزن در روی یگان‌های انصارالله یمن شده‌اند.

در این میان یگان ضد زره انصارالله کارنامه‌ای درخشان با شلیک ۱۱۸۰ تیر موشک ضد زره و نابودی صدها دستگاه از تجهیزات زرهی دشمن بر جای گذاشت.

در مجموعه کلیپ‌هایی که به تازگی توسط بخش رسانه‌ای انصارالله یمن منتشر شده است تعدادی از برترین شکارهای واحد ضد زره این جنبش در نبرد با دشمن سعودی به نمایش گذاشته شده است.

عمده موارد هدف گیری در این فیلم توسط موشک‌های ضد زره مشهور AT۱۳-Metis M و AT۱۴-Kornet صورت گرفته است که در گذشته کابوس یگان زرهی رژِیم صهیونییستی و تانک‌های مرکاوا ارتش این رژِیم در جنگ ۳۳ روزه بودند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن