ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » یمن
  • شناسه : 119202
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
  • 165 بازدید
  • ارسال توسط :
دومین سفر نماینده سازمان ملل به یمن در یک هفته گذشته

دومین سفر نماینده سازمان ملل به یمن در یک هفته گذشته

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «مارتین گریفیتس» فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن امروز یکشنبه وارد صنعاء شد و این دومین سفر وی به یمن در یک هفته گذشته است. خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از یک منبع در فرودگاه بین‌المللی صنعاء گزارش کرد که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «مارتین گریفیتس» فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن امروز یکشنبه وارد صنعاء شد و این دومین سفر وی به یمن در یک هفته گذشته است.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از یک منبع در فرودگاه بین‌المللی صنعاء گزارش کرد که گریفیتس و «معین شریم» معاون او با یک هواپیمای ویژه سازمان ملل وارد این فرودگاه شدند.

یک منبع دیپلماتیک یمنی نیز گفت که گریفیتس در این سفر با رهبران جنبش انصارالله دیدار و درباره کاهش تنش‌های نظامی و آرام‌سازی به خصوص پس از تشدید درگیری‌ها در دو استان الجوف و مأرب گفت‌وگو خواهد کرد.

عربستان سعودی از مارس ۲۰۱۵ با تشکیل ائتلاف نظامی متشکل از کشورهای عربی حملات علیه یمن را آغاز کرده است و تا کنون شمار زیادی از مردم این کشور را کشته و زخمی کرده و تعداد زیادی از آن‌ها را آواره کرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن