ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » یمن
  • شناسه : 119239
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۶:۴۸
  • 151 بازدید
  • ارسال توسط :
مدیر حمل و نقل هوایی یمن سازوکار سازمان ملل برای انتقال بیماران به خارج را زیر سوال برد

مدیر حمل و نقل هوایی یمن سازوکار سازمان ملل برای انتقال بیماران به خارج را زیر سوال برد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از سایت شبکه المیادین، صالح الجبوانی، وزیر حمل و نقل دولت مستعفی یمن گفت، اعضای این دولت ماه‌هاست که برای دیدار با عبد ربه منصور هادی،‌ رئیس جمهوری مستعفی یمن موفق به اخذ گذرنامه نشده‌اند. وی در توییتی خطاب به محمد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از سایت شبکه المیادین، صالح الجبوانی، وزیر حمل و نقل دولت مستعفی یمن گفت، اعضای این دولت ماه‌هاست که برای دیدار با عبد ربه منصور هادی،‌ رئیس جمهوری مستعفی یمن موفق به اخذ گذرنامه نشده‌اند.

وی در توییتی خطاب به محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان نوشت: یا باید اعضای دولت در سفر به و از عربستان آزاد باشند یا رئیس جمهوری به یمن بازگشته و در سیئون یا عتق یا مأرب یا المهره ساکن شود.

همچنین مدیرکل حمل و نقل هوایی دولت صنعا وابسته به انصارالله اعلام کرد، مکانیزم سازمان ملل برای خروج به طور میانگین هفت بیمار و انجام چهار پرواز در ماه درد و رنج یمنی‌ها را افزایش می‌دهد چرا که روزانه بین ۱۵ تا ۲۵ بیمار به دلیل عدم توانایی برای سفر جهت درمان در خارج از کشور جان خود را از دست می‌دهند و یمن در صورت اتخاذ این ساز و کار بین‌المللی به ۱۳ سال زمان برای انتقال ۳۲ هزار بیمار نیاز دارد.

وی همچنین خواستار بازگشایی فرودگاه بین‌المللی صنعا به روی همه شهروندان بدون هیچ شروطی شد.

این مقام یمنی گفت، تعطیلی فرودگاه مغایر با قوانین بین‌المللی است.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن