ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » یمن
  • شناسه : 119243
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۶:۵۹
  • 163 بازدید
  • ارسال توسط :

تصاویر جدید از عملیات بزرگ نیروهای یمنی در آزادسازی جبهه نهم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، ستاد تبلیغات جنگ جنبش انصارالله یمن تصاویر خسارات و تلفات ائتلاف متجاوز سعودی و مزدوران آن را در جبهه نهم منتشر کرد. نیرو‌های یمنی هنگام آزادسازی جبهه نهم، خسارات سنگینی به متجاوزان سعودی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، ستاد تبلیغات جنگ جنبش انصارالله یمن تصاویر خسارات و تلفات ائتلاف متجاوز سعودی و مزدوران آن را در جبهه نهم منتشر کرد.

نیرو‌های یمنی هنگام آزادسازی جبهه نهم، خسارات سنگینی به متجاوزان سعودی و مزدوران آنان وارد آوردند. آتش کرفتن ده‌ها تانک و خودروی زرهی‏, هلاکت ده‌ها نفر از مزدوران و به اسارت درآمدن ده‌ها نفر، از جمله تصاویر جدیدی است که این ستاد منتشر کرده است.

در این تصاویر دیده می‌شود که مزدوران سعودی به صورت گروهی از جبهه جنگ می‌گریزند. در این تصاویر همچنین شماری از نیرو‌های یمنی دیده می‌شوند که پس از آزادسازی نهم سجده شکر به جای می‌آورند و شعار‌های ”الله اکبر“, ”مرگ بر آمریکا“, ”مرگ بر اسرائیل“ و ”پیروزی از آن اسلام است“ سر می‌دهند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن