ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 119256
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۸:۵۹
  • 161 بازدید
  • ارسال توسط :

تهران| ایستگاه مقاومت فاطمی در پیشوا راه‌اندازی شد + فیلم

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از پیشوا، همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر در اقدامی خودجوش توسط قرارگاه صاحب‌الامر(عج)، گردان امام حسین(ع) و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) ایستگاه مقاومت فاطمی در شهرستان پیشوا راه‌‍‌اندازی شد. در این ایستگاه که با استقبال پرشور مردم […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از پیشوا، همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر در اقدامی خودجوش توسط قرارگاه صاحب‌الامر(عج)، گردان امام حسین(ع) و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) ایستگاه مقاومت فاطمی در شهرستان پیشوا راه‌‍‌اندازی شد.

در این ایستگاه که با استقبال پرشور مردم ولایی مبدأ دیار 15 خرداد روبه‌رو شده، خدمات فرهنگی مختلفی همچون نمایشگاه کتاب، نمایش فیلم‌های جشنواره عمار، موکب، خدمات مشاوره و غیره ارائه می‌شود.

ایستگاه مقاومت فاطمی از 12 تا 22 بهمن‌ماه به‌مناسبت چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت سردار دل‌‎ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دایر خواهد بود.

زنگ مقاومت در جزایر خلیج فارس طنین‌انداز شد + تصاویربرگزاری یادبود شهدای مقاومت در بندرماهشهر به روایت تصویر«شب شعر سردار مقاومت» و «شب خاطره شهدای روحانی» در استان کردستان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله باقری فرمانده قرارگاه صاحب‌الامر(عج) در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره هدف برپایی این ایستگاه مردمی اظهار داشت: در ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره(ع)، چهل و یکمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم که با توجه به نیاز روز جامعه و جهت‌دهی فرهنگی و اجتماعی به‌ویژه نسل جوان و نوجوان به سمت و سوی آرمان‌های انقلاب ایستگاه مقاومت فاطمی راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: با زنده‌ نگهداشتن نام و یاد شهید عزیز، حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت در دل‌ها قطعاً جبهه مقاومت روز به روز با شکوه‌تر و قوی‌تر شده و تا رهایی از زیر سلطه استکبار پیش خواهد رفت.

فرمانده قرارگاه صاحب‌الامر(عج) همچنین تصریح کرد: این نمایشگاه در بخش‌ها و غرفه‌های مختلف همچون نمایش فیلم و تئاتر، موکب، مداحی، سخنرانی، شعر، سرود و غرفه‌های مختلف برگزار می‌شود.

باقری افزود: امیدواریم هدف اصلی از راه‌اندازی ایستگاه مقاومت که همانا تقویت گفتمان و جبهه مقاومت و مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز است تحقق پیدا کنند همان‌گونه که مردم نیز با حضور خود در تشییع جنازه شهید حاج قاسم سلیمانی نشان دادند که گفتمان مقاومت، گفتمان غالبی در کشور و منطقه است و امیدواریم با این کار کوچک در این نمایشگاه به آن هدف بزرگ دست پیدا کنیم.

گزارش از احمد شوری

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن