ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12411
  • ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۸:۱۳
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
دیدار جمعی از اعضای انجمن اسلامی دانشگاه شاهد با خانواده شهید مدافع حرم+ تصویر

دیدار جمعی از اعضای انجمن اسلامی دانشگاه شاهد با خانواده شهید مدافع حرم+ تصویر

اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد با حضور در منزل شهید امین کریمی از شهدای مدافع حرم که در شهر حلب سوریه شهید شده بود به مقام این شهید عالی قدر […]

اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد با حضور در منزل شهید امین کریمی از شهدای مدافع حرم که در شهر حلب سوریه شهید شده بود به مقام این شهید عالی قدر ادای احترام کردند.

 

در این دیدار محمدرضا محمدی، دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد با تبریک آزادسازی حلب آنرا ثمره ی خون شهدای مدافع حرم دانست و گفت متاسفانه برخی در داخل سعی داشتند در جریان آزاد سازی حلب با ایراد شبهه در مورد دفاع از حریم اهل بیت آنرا زیر سوال ببرند، اما بر همگان روشن است که به برکت خون این شهداست که اکنون این آرامش و امنیت در چنین منطقه از خاورمیانه در جمهوری اسلامی وجود دارد.

 

محمدی همچنین با یاداوری حماسه نهم دی ماه گفت: دانشجویان انقلابی همیشه خط مقدم مبارزه با فتنه و فتنه گران بودند و شهید کریمی مصداق یکی از این دانشجویان انقلابی است. او وقتی احساس کرد اکنون وظیفه اش حضور در جبهه های جنگ است خانواده و تحصیلات خود را رها کرد و به سوی جبهه های جنگ شتافت.

 

محمدی ادامه داد: شهید کریمی الگوی جوانان انقلابی است و ما به نمایندگی از دانشجویان انقلابی دانشگاه شاهد اعلام می کنیم راه ایشان ادامه دارد و ما راه ایشان را ادامه می دهیم.

در پایان این دیدار نیز تابلویی به رسم یادبود از طرف انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد به خانواده شهید اهدا شد.

 

 

 

 

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن