ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 13288
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
هفته فیلم «مدافعان حرم» در تربت جام

هفته فیلم «مدافعان حرم» در تربت جام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا فیروزی دبیر جشنواره فیلم عمارتربت جام در گفتگو با خبرنگار جام روز گفت: دبیرخانه فیلم عمار این شهرستان با همکاری گروه رسانه ای فاطمیون و گروه فرهنگی منتظران ظهور در آستانه برگزاری جشن بزرگ پیروزی انقلاب و ایام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا فیروزی دبیر جشنواره فیلم عمارتربت جام در گفتگو با خبرنگار جام روز گفت: دبیرخانه فیلم عمار این شهرستان با همکاری گروه رسانه ای فاطمیون و گروه فرهنگی منتظران ظهور در آستانه برگزاری جشن بزرگ پیروزی انقلاب و ایام فاطمیه  هفته فیلم مدافعان حرم همزمان با سراسر کشور هشتم تا هفدهم بهمن در مساجد، حسینیه ها، دانشگاه ‌ها و … تربت جام اکران می شود.

فیروزی افزود: 17 مستند «نبرد پالمیرا»، «پسرم»، «صلاح داوود»، «من و مرتضی»، «مادرانه»، «سید ابراهیم»، «امیر من علی»، «لبیک»، «سپر»، «نبرد پنهان»، «ردپای فرشته»، «وارثین»، «خارجه»، «بدون مرز عشق ۳»، «ایرانی های مرتد» و «برادران» برای اکران در این هفته آماده شده است.

وی در ادامه توضیحاتی درباره مستندها ارائه کرد:

مستند «نبرد پالمیرا» به کارگردانی ساسان فلاح فر

روایت آزادسازی یکی از مناطق استراتژیک سوریه به نام پالمیرا یا «تدمر» که شهرت جهانیی دارد می‌پردازد، در این مستند برای اولین بار تصاویری از دلاوری‌های لشکر فاطمیون دیده می‌شود که مجاهدان افغانستانی آن را حین انجام عملیات تصویربرداری کرده اند.

مستند «پسرم» به کارگردانی محمدمهدی خالقی

بخشی از  زندگی شهید «محمدرضا خاوری»، فرمانده ارشد لشکرر فاطمیون از زبان مادر شهید، روایتی دردمنشانه از تنهایی‌های مادری رنج‌دیده است که از همان اول، دوریِ فرزند نصیبش شده است؛ مادری که در خیالاتِ خود، با فرزندش حرف می‌زند و درد و دل می‌کند. نشان‌دادنِ لحظاتی واقعی و کوتاه از گفت‌وگوهای پشت جبهه و نحوه‌ی شهادتِ شهید «خاوری»، از ویژگی‌های متمایز این اثر است.

مستند «من و مرتضی» به کارگردانی حمید شعبانی صمغ آبادی

روایت کنده عشقی مقدس است که به دیدار با معبود تجلی پیدا می کند وشاید زیباترین لحظه در این فیلم دیدار طاهره رحیمی با رهبر انقلاب که برای اولین بار به تصویر کشیده شهد جذاب ترین قسمت این مستند باشد.

طاهره رحیمی بانویی افغانستانی در روستای قمصر ورامین کارگاه خیاطی راه انداخته است؛ وی پس از مدتی، با یکی از خیاط‌ های کارگاه ازدواج می‌کند و تدریجاً مدیریت کارگاه را به همسرش واگذار می‌کند.

پس از آغاز جنگ سوریه، همسرش مرتضی، با تیپ فاطمیون همراه می‌شود…

مستند «صلاح داوود»به کارگردانی محمدمهدی خالقی

در این فیلم با آهنگر عراقی که قبلاً ترکش گلوله‌های هواپیمای آمریکایی یک پایش را از او گرفته‌ آشنا می شوید که اکنون به شکل جالبی از موشک‌ها و خمپاره‌های شلیک شده‌‌ توسط داعش در آهنگری خود موشک هایی می‌سازد که توسط نیروهای الحشد الشعبی مجدد در مقابل داعش مورد استفاده قرار می‌گیرد این مستند ۲۵ دقیقه ای در تصویر جدید و اجتماعی‌ مبارزه با داعش به نمایش در اورده است.

 وی ادامه داد: مستندهای «مادرانه» و «سید ابراهیم» به کارگردانی «ساسان فلاح فر»، «امیر من علی» به کارگردانی «محمدرضا نوری همدانی»، «لبیک» به کارگردانی «سید مهدی خیام الحسینی»، «سپر» به کارگردانی «وحید امینی»، «نبرد پنهان» و «ردپای فرشته» به کارگردانی «ناصر نادری»، «وارثین» به کارگردانی «مهدی لارویی» و «حامد پاشایی»، «خارجه» به کارگردانی «مریم مدرس»، «بدون مرز عشق ۳» به کارگردانی «وحید فراهانی»، «ایرانی های مرتد» به کارگردانی «حمید عبدالله زاده» و «برادران» به کارگردانی «مهدی تقویان» در این هفته اکران می شود.

فیروزی عنوان داشت: علاقمندان برای دریافت پک فیلم های مدافعان حرم می‌توانند کلمه ثبت نام را به شماره ۳۰۰۰۴۵۵۰ ارسال یا با شماره ۰۹۱۹۰۶۱۷۸۴۳ تماس بگیرند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن