ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 16251
  • ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۴:۳۷
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
کسی را انتخاب کنید که کشور را در مسیر اقتدار حفظ و مشکلات مردم را حل کند

کسی را انتخاب کنید که کشور را در مسیر اقتدار حفظ و مشکلات مردم را حل کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای نطنز، مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در مراسم گرامیداشت روز ملی فناوری هسته ای که شامگاه یکشنبه در سالن ورزشی شهید منوچهری نطنز برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای هسته ای ، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای نطنز، مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در مراسم گرامیداشت روز ملی فناوری هسته ای که شامگاه یکشنبه در سالن ورزشی شهید منوچهری نطنز برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای هسته ای ، اظهار کرد: شهدای هسته ای انسان هایی بودند که برای اقتدار و بالندگی ملت ایران تلاش کرده و در این راه توسط دشمنان این عزت و اقتدار به شهادت رسیدند.

سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی افزود: این شهدای گرانقدر تا آخرین نفس تلاش کردند تا جمهوری اسلامی را در ردیف قدرت های هسته ای در جهان قرار دهند و در این کار نیز به خوبی به وظیفه خود عمل کرده و به هدف مورد نظر رسیدند.

وی تصریح کرد: در جمهوری اسلامی بیش از ۵۰۰ هزار شهید، جانباز و آزاده در راه اعتلای این مرز و بوم تلاش و جانفشانی کردند و امروزه لباس امنیتی که بر تن ایران اسلامی است مدیون خون شهدا و جانفشانی های جانبازان و آزادگان است.

فرمانده سابق سپاه ادامه داد: شهدای نظام و انقلاب در صحنه های تاریخ معاصر حرف اول را زدند و وفاداری خود را به آرمان های انقلاب و امام شهیدان نشان دادند و به برکت همین ایثارگری ها است که جهانیان ملت ایران را صبور و سلطه ناپذیر می شناسند.

وی بیان کرد: محصول فداکاری های شهدای ایران ایجاد یک مکتب مقاومت بود و امروز این مقاومت در کشورهای لبنان، عراق، سوریه، یمن، بحرین و دیگر کشورها الگویی ساخته است که در برابر ظلم و جور ایستاده اند.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا به حمله موشکی اخیر آمریکا به سوریه اشاره کرد و افزود: این حمله یک نوع استراتژی و راهبرد غلط بود و نشان داد که آمریکایی ها از طرفداران اصلی تروریست ها در منطقه هستند.

وی گفت: چدین سال است که ائتلاف آمریکایی، صهیونیستی و برخی از کشورهای منطقه تلاش می کند به حکومت بشار اسد که از حامیان اصلی جبهه مقاومت است پایان دهند و به لطف و فضل الهی موفق به این کار نشده و در مقابل ائتلاف ایران، روسیه و حزب الله در سوریه به پیروزی های چشمگیری رسیده است.

رحیم صفوی با تاکید بر این که عربستان نیز به لطف مبارزه جانانه گروه های مقاومت، در یمن شکست خورده است، تاکید کرد: نیروهای حشد الشعبی و ارتش عراق نیز به زودی پیروز جنگ با داعش خواهند شد و در آینده ای نزدیک موصل به طور کامل آزاد می شود.

وی با تاکید بر این که ایران اسلامی در منطقه ناامن، در امنیت و ثبات کامل قرار دارد به انتخابات پیش رو اشاره و تصریح کرد: اگر مردم به کسی که به شاخص ها و ملاک های رهبر معظم انقلاب نزدیک است رای دهند بدون شک این ثبات و امنیت مستحکم تر خواهد شد.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان این که در مدیریت و راهبرد در حوزه های مختلف مشکل داریم، خاطر نشان کرد: مردم کسی را انتخاب کنند که ایران اسلامی را در مسیر اقتدار، اعتلا و عزت حفظ کرده و مشکلات مردم را با توجه به ظرفیت ها و امکانات بی نظیری که در سطح کشور وجود دارد نیز حل کند.

حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار شهرستان، خانواده معظم شهدا، خانواده معظم شهید جلالی نسب از شهدای مدافع حرم از قم، جمعی از دانشمندان هسته ای، مسئولان شهرستان، و اجرای میلاد هارونی از خواننده های ارزشی کشور از شاخص های اصلی سومین مراسم گرامیداشت ۲۰ فروردین روز ملی فناوری هسته ای در نطنز بود.

تجلیل از خانواده معظم شهدا و به خصوص شهدای مدافع حرم و همچنین قدردانی از تلاش های دانشمندان هسته ای، حسن ختام برنامه امروز بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.