ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 17285
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۹:۴۲
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :
روز ارتش تبلور جوانمردی و ایمان رزمندگان است

روز ارتش تبلور جوانمردی و ایمان رزمندگان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، سرهنگ ابراهیم گل‌گلی پیش از ظهر سه‌شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح خراسان شمالی اظهار کرد: امام راحل بانام گذاری ۲۹ فروردین به نام روز ارتش، اقتدار و قدرت ارتش را در تاریخ نظام اسلامی ماندگار کرد که هرساله در چنین روزی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، سرهنگ ابراهیم گل‌گلی پیش از ظهر سه‌شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح خراسان شمالی اظهار کرد: امام راحل بانام گذاری ۲۹ فروردین به نام روز ارتش، اقتدار و قدرت ارتش را در تاریخ نظام اسلامی ماندگار کرد که هرساله در چنین روزی شاهد پیشرفت‌های نظامی کشور هستیم.

گل‌گلی افزود: ارتش جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب با پیروی از امام خمینی (ره) و نقش پررنگ خود در هشت سال دفاع مقدس و امروزه نیز با تبعید از ولایت‌فقیه و اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری همچون گذشته برای حفظ کشور در تلاش هستند.

وی بیان کرد: نیروی مسلح و ارتش برای حفظ نظام، اقتدار و عزت کشور در کنار دیگر نیروهای هوایی، دریایی و زمینی با همدلی در کنار یکدیگر گام برمی‌دارند.

فرمانده تیپ ۱۳۰ مستقل پیاده شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی گفت: تلاش ارتش در عرصه‌های مختلف برای حفظ ارزش‌های اسلام و خنثی کردن نقشه‌های دشمن است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، هم‌زمان با روز ارتش، رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح مستقر در خراسان شمالی در بولوار مصلی بجنورد برگزار شد.

یگان‌های ویژه نیروهای زمینی اعم از یگان نمونه تیپ ۱۳۰ ارتش، سپاه جوادالائمه (ع) استان، ناجا و مرزبانی و یگان‌های موتوری از مقابل تمثال مقام حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری فرماندهی کل قوا رژه رفتند.

در این مراسم استاندار خراسان شمالی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، فرماندهان نظامی و انتظامی، شماری از مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مردم همیشه درصحنه استان حضور داشتند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.