ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 17681
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۷:۱۴
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
امیدوارم مردم به کسی رای بدهند که سالم و هماهنگ با ولایت باشد

امیدوارم مردم به کسی رای بدهند که سالم و هماهنگ با ولایت باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، اسدالله بادامچیان صبح امروز در سومین مجمع عمومی جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران با اشاره به مساله انتخاب اظهار کرد: انسان همواره در مسیر انتخاب قرار دارد. هدف از این انتخاب، رساندن فرد به اهداف صحیح است. وی با اشاره به انتخابات […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، اسدالله بادامچیان صبح امروز در سومین مجمع عمومی جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران با اشاره به مساله انتخاب اظهار کرد: انسان همواره در مسیر انتخاب قرار دارد. هدف از این انتخاب، رساندن فرد به اهداف صحیح است.

وی با اشاره به انتخابات سیاسی و با بیان اینکه انتخابات سیاسی به جز انتخاب فردی و گروهی است گفت: برخی اصرار دارند دموکراسی را به معنای غربی آن به جای مردم سالاری به کار بگیرند؛ این ها دارند راه را اشتباهی می روند.

بادامچیان با بیان اینکه ملت قرار است کسی را انتخاب کند که ارزش های الهی و انسانی را پیاده و منافع مردم خود و همه جهان را تامین کند ادامه داد: باید دید در میان کسانی که در صحنه حضور دارند، کدامیک توانمندی اجرای این مسئولیت ها را دارد.  

عضو شورای مرکزی موتلفه تصریح کرد: برخی یک میلیارد سرمایه برای ورود به مجلس می گذارند تا از زمینه به وجود آمده در پارلمان، چند میلیارد به دست بیاورند. این همان سیاست کثیف کاپیتالیستی است؛ حالا می خواهد نامش اسلامی باشد.  

بادامچیان با تاکید بر نکته که افرادی ۳۸ سال در قدرت بوده اند اما یک انحراف سیاسی و اقتصادی نداشته اند گفت: بازرگان پس از پیروزی انقلاب، با اینکه پولدار بود، حقوق ۲۰ هزار تومانی زمان شاه که الان بیش از ۲۰ میلیون ارزش دارد، می گرفت.  

وی اضافه کرد: اما وقتی ملت به شهید رجایی رای دادند، گفت که برای چه باید ۲۰ هزار تومان حقوق بگیرم؟ شهید رجایی حقوق خود و وزرا را ۴ هزار و ۶۰۰ تومان تعیین کرد.  

بادامچیان تاکید کرد: شهید رجایی به نعمت زاده و نوربخش می گفت، شما که پدرانتان پولدار است؛ چرا دارید از بیت المال حقوق می گیرید؟ رجایی حقوق این ها را قطع کرد.  

وی با بیان اینکه اگر امثال شهید رجایی ها رئیس جمهور شود، حقوق غیرمتعارف گیر نمی آید تصریح کرد: برخی از بابت نمایندگی مجلس به آلاف و الوفی می رسند و زندگی اشرافی برای خود تدارک می بینند. خب برای چه اینطور می شود؟ چون رای مردم در نظام اسلامی آزاد است.

بادامچیان گفت: مردم باید به جای توجه به رقابت ها و پیروزی ها و شکست ها، در پی افراد صالح و شایسته و کارآمد باشند.  

وی با بیان اینکه از میان چند صالح باید اصلح را انتخاب کرد افزود: برخی رفتند در کاخ سعدآباد نشستند؛ وقتی رفت کاخ سعدآباد دیگر نمی تواند برای فقرا و توده ها کار کند.  

عضو موتلفه اسلامی با بیان اینکه از دولت بازرگان تا دولت فعلی نقاط مثبت وجود داشته و همه برای کشور کار کرده اند تصریح کرد: اینکه نظام اسلامی امروز به چنین اقتداری رسیده، نتیجه کار همه بود است؛ حالا بعضی، اجر کارشان را پایمال کردند.  

بادامچیان با بیان اینکه وضعیت امروز اقتصادی کشور، حاصل سیاست های غلط دولت کنونی، سابق و اسبق است گفت: امیدوارم مردم در انتخابات پیش رو به کسی رای بدهند که مقتدر، سالم، آشنا به جهان و هماهنگ با ولایت باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.