ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 24272
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۶:۱۶
  • 72 بازدید
  • ارسال توسط :
ارسال اطلاعات سلاح های ارسالی به کردهای سوری برای ترکیه

ارسال اطلاعات سلاح های ارسالی به کردهای سوری برای ترکیه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، سرهنگ «رایان دیلن»، سخنگوی ائتلاف بین المللی به اصطلاح ضد داعش به رهبری آمریکا طی یک کنفرانس تلفنی از بغداد با مقر «پنتاگون» در واشنگتن به سوالات خبرنگاران گفت: جزئیات تامین سلاح برای پ ک ک و پ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، سرهنگ «رایان دیلن»، سخنگوی ائتلاف بین المللی به اصطلاح ضد داعش به رهبری آمریکا طی یک کنفرانس تلفنی از بغداد با مقر «پنتاگون» در واشنگتن به سوالات خبرنگاران گفت: جزئیات تامین سلاح برای پ ک ک و پ ی د در جریان عملیات رقه در سوریه را در اختیار ترکیه خواهیم گذاشت.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار آناتولی در خصوص مدل، تعداد و حجم سلاح هایی ارسالی آمریکا به «پ ی د »و «ی پ گ» که ترکیه آنها را شاخه سوری گروه تروریستی پ.ک.ک می داند، گفت:این جزئیات قابل اعلام برای عموم نیست، اما سلاح ها قابل پیگیری است و جزئیات مربوط به آن در اختیار ترکیه قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه گفت: جزئیات سلاح های مذکور از جمله شماره سری، تعداد و مدل خودروها را نمی توانیم ارائه کنیم. اسناد مربوط به آنها نزد ما موجود است و در این زمینه با ترکیه شفاف هستیم. این ها را به دلایل عملیاتی نمی توانیم اعلام کنیم، زیرا نمی خواهیم داعش اطلاعات مربوط به سلاح های نیروهای دموکراتیک سوریه را بداند.

او در پاسخ به این پرسش که منظور از عبارت شفافیت با ترکیه چیست، اظهار داشت: اطلاعات مربوط به مدل، تعداد و مکان اسلحه های مذکور را با ترکیه در میان خواهیم گذاشت.

سخنگوی ائتلاف بین المللی در پاسخ به پرسشی درباره چگونگی پیگیری سلاح ها نیز تاکید کرد: در درجه اول تمامی افراد نیروهای دموکراتیک سوریه که سلاح تحویل گرفته اند، اسکن شده و همچنین مجبور به جنگ با داعش و رعایت قوانین درگیری مسلحانه ما هستند.تمام سلاح ها همراه با شماره سری آنها به فرماندهی یگان ها تحویل داده شده است و تحت مسئولیت آنها قرار می گیرد. همه این جزئیات با متحدین ما در شمال که نگران این موضوع هستند در میان گذاشته می شود.

همچنین سربازان آمریکایی حاضر در میادین نیز این اسلحه ها را دنبال کرده و به گروه هایی که اقدام به استفاده ای غیر از مقاصد مورد نظر کنند، دیگر سلاح داده نخواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.