ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 25421
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۴:۳۵
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
تروریسم کور از حرم تا مجلس

تروریسم کور از حرم تا مجلس

در ادامه سرمقاله آمده است: ساعت 10صبح روز گذشته هفدهم خرداد تیم های تروریستی داعش در حرکتی هماهنگ هم به حرم امام خمینی(ره) و هم مجلس شورای اسلامی هجوم آوردند و با تیراندازی های کور و بی هدف سعی در ایجاد رعب و وحشت کردند، دهها نفر را مجروح و چندتن را نیز شهید کردند.راعی […]

در ادامه سرمقاله آمده است: ساعت 10صبح روز گذشته هفدهم خرداد تیم های تروریستی داعش در حرکتی هماهنگ هم به حرم امام خمینی(ره) و هم مجلس شورای اسلامی هجوم آوردند و با تیراندازی های کور و بی هدف سعی در ایجاد رعب و وحشت کردند، دهها نفر را مجروح و چندتن را نیز شهید کردند.
راعی فرد عنوان کرد: سالهاست که داعش با اعزام تیم های تخریب و ترور سعی در برهم زدن امنیت پایدار کشورمان داشته و دارند که تمامی آنها قبل از انجام هر اقدامی در دام نیروهای امنیتی گرفتار آمده و نابود شدند.
به گفته وی عملیات فوق را نباید آنقدر بزرگ جلوه داد که جو ناامنی را در افکار عمومی بارور کند و نه آنقدر کوچک و بی مقدارش انگاشت که نیروهای امنیتی را وارد حواشی کند.
ادامه مطلب به این شرح است: اطلاع رسانی سریع، صحیح و کافی نقش حیاتی و مهمی را در جلوگیری از موج شایعه می کند.
چراکه شایعات، ناشی از دادن اطلاعات قطره چکانی دیرهنگام و بدون شفافیت بوده که می تواند در تخریب روحیه افکار عمومی نقشی بسزا ایفا کند.
باید قبول کرد که کشورمان درکانون درگیری ها و اغتشاشات منطقه ای قرار دارد و امنیت پایدارش همچون سیبلی در تیررس تمامی گروه های تروریستی قرار دارد از تکفیری ها تا دیگر گروه های تروریستی.
لذا لازم است که مردم در زمینه داشتن حداقل های آموزش های مربوطه جهت رویارویی با عملیاتی این چنین آمادگی لازم را داشته باشند تا هزینه سربار را متحمل نشوند.
تروریسم ابوبکر بغدادی تقریبا چون تور گردشگری اکثر نقاط دنیا چون آمریکا، انگلستان، فرانسه، بلژیک و تمامی خاورمیانه را در نوردیده و اینک نیز کشورما، این اتفاق را باید به مثابه هشدار و زنگ خطری انگاشت که نباید خوش خیالانه در باد امنیت پایدار بخواباندمان! باید هوشیارانه با این پدیده روبرو و خونسرد و کم استرس با آن مقابله کرد.
این هشداری است به نیروهای داخلی که دست از لجاجتها و ترورهای شخصیتی بردارند تمام هم و غم خویش را در امتداد امنیت پایدار قرار دهند و چون چرخ پنجم دشمن عمل نکنند.
واقعیت تروریسم را دیروز حس کردیم، واقعیت خودمان را نیز حس کنیم و نگذاریم با جنگهای لفظی وبی خشاب و اسلحه بی نتیجه، فرسایشی، تهمت، فحاشی و مچ گیری در جوانه زدن علف هرز داعشیسم کمک کنیم!!
اگر عملیات تروریستی داعش در کوچه و خیابان و یا مکان دیگری بود شاید پروپاگاندای زیادی نداشت اما حضور داعشیان در حرم امام(ره) و مجلس شورای اسلامی را نباید بدون تحلیل از کنارش خونسردانه و خودسرانه عبور کرد.
به هوش باشیم که پیوند ترامپ سلمان، نتیجه اش شد اوضاع قطر و به دنبالش حمله تروریستی در ایران و در دو نقطه مهم، بی شعار و با عقلانیت و خویشتن داری باید این اولین حرکت داعش در ایران تبدیل به آخرین اش شود و دنیا بداند که اینجا ایران است.
نه سوریه، عراق، افغانستان، آمریکا، فرانسه و انگلستان، فهماندن این اصل به آنان بستگی به مدیریت خودمان دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
3215* 6054 *خبرنگار- محمدرسول ابراهیمی اسفدن*انتشاردهنده – مریم پنجابی*

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.