ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 28130
  • ۰۱ تیر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
سیلی سپاه به داعش، سیلی که زمین گیرشان کرد/ قدرتمند تر از همیشه در صحنه حاضریم

سیلی سپاه به داعش، سیلی که زمین گیرشان کرد/ قدرتمند تر از همیشه در صحنه حاضریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از راه ساجده، عصمت السادات وکیلی، مسئول بسیج جامعه زنان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری " روز قدس نشان دهنده ی صف بندی حق و باطل، صف بندی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از راه ساجده، عصمت السادات وکیلی، مسئول بسیج جامعه زنان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری " روز قدس نشان دهنده ی صف بندی حق و باطل، صف بندی عدل در مقابل ظالم است" ادامه داد: روز قدس روز بیداری، روز حماسه، روز پشتیبانی از مردم ستم دیده و مظلوم است که پیش از نیم قرن در مصاف با دژخیمان پلید صهیونیستی استکبار باقی ماندند.

وکیلی بیان داشت: شرکت در راهپیمایی روز قدس و حمایت مادی و معنوی از مردم فلسطین و مبارزین مقاومت، پیروی از سنت الهی و این بار موشک های مقاومت و هواپیماهای بدون سرنشین ابابیل گنبدآهنین و دروغین صهیونیست را در هم شکسته و انتقام زنان بی پناه غزه را می گیرد.

وی ادامه داد: روز قدس امسال با حضور منسجم خود در راهپیمایی علاوه بر اینکه انزجار خود را از اسرائیل و آمریکا به نمایش می گذاریم، بار دگیر حمایت خود را از کشور های مسملان منطقه اعلام می داریم.

وکیلی عنوان کرد: امسال قدرتمند تر از همیشه در صحنه حاضر می شویم زیرا توانستیم سیلی بزرگی به دست پرورده آمریکا و اسرائیل بزنیم، سیلی که مدتی قادر به بلند شدن نیستند.

وی با  اشاره به گفته مقام معظم رهبری، آتش به اختیار هستیم ادامه داد: ما باید در مقابل هجمه های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی دشمن حضور جدی  و فعالی داشته باشیم.

 

انتهای خبر/ ر

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.