ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 2876
  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳
  • 144 بازدید
  • ارسال توسط :
شهدای مدافع حرم دسته گل‌های چیده شده انقلاب هستند

شهدای مدافع حرم دسته گل‌های چیده شده انقلاب هستند

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بعد از ظهر امروز حجت‌الاسلام حسن لزومی امام جمعه پاکدشت، علی صادقی فرماندار، عباس صحرارو جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج و حجت‌الاسلام محمد مسعودی مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت و دیگر مسئولان ارشد نظامی با […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بعد از ظهر امروز حجت‌الاسلام حسن لزومی امام جمعه پاکدشت، علی صادقی فرماندار، عباس صحرارو جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج و حجت‌الاسلام محمد مسعودی مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت و دیگر مسئولان ارشد نظامی با خانواده شهید مدافع حرم ابوذر (ابوالفضل) راه چمنی دیدار و گفت‌‌وگو کردند.

حجت‌الاسلام حسن لزومی، امام جمعه پاکدشت طی سخنانی در این دیدار با بیان این‌که شهدای مدافع حرم دسته گل‌های چیده شده انقلاب هستند، گفت: جوانان انقلابی علم شهدا را بر می‌دارند و نمی‌گذارند این علم روی زمین بماند.

وی گفت: هیچ چیز غیر از شهادت به درد «ابوالفضل» نمی‌خورد، تأکید بسیاری در نوافل مخصوصاَ نافله شب داشت.

امام جمعه پاکدشت افزود: درود بر خانواده راه چمنی، شهادت برای همه افتخار است.

وی در ادامه تأکید کرد: خداوند بعد از هشت سال دفاع مقدس درب شهادت را برای همه باز نگه داشته است.

لزومی بیان داشت: ما از فقدان چنین نیروهای مؤمن متأثریم، این‌ها دسته گل‌هایی بودند که از درخت انقلاب چیده شدند.

وی با بیان این‌که خوشا به حال آن شهید، نباید گذاشت جایشان خالی شود، عنوان کرد: از آن شهید والامقام می‌خواهیم سلام ما را به پیامبر اعظم (ص)، ائمه هدی علیهم‌السلام، امام خمینی (ره) و شهدا برساند، از ابوالفضل پاکدشت می‌خواهیم سلام ما را به ابوالفضل کربلا برساند.

امام جمعه پاکدشت خاطرنشان کرد: اسلام با این خون‌ها زنده می‌ماند، این خون‌هاست که اسلام را بیمه کرده و درخت تنومند نظام و اسلام را آبیاری کرده است.

ابوالفضل فدایی ولایت فقیه بود/او برای امام خامنه‌ای می‌مرد

علی اکبر راه چمنی، پدر شهید والامقام راه چمنی در ادامه این دیدار طی سخنانی بیان داشت: ابوالفضل برای رهبری می‌مرد، فدایی رهبر بود.

وی گفت: فرزند شهیدش قبل از رفتن گفته بود «آیا می‌توانم اهانت به اهل بیت علیهم‌السلام را ببینم و ساکت بنشینم؟»

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از فارس، ابوذر (ابوالفضل) راه چمنی از جوانان مؤمن، چهارشنبه گذشته در استان حلب سوریه در درگیری با گروهک‌های تکفیری به فیض شهادت نائل شد.

 

برنامه مراسم وداع و تشییع پیکر پاک شهید راه چمنی

مراسم وداع با آن شهید امروز جمعه ساعت 20 در مصلی امام خمینی (ره) شهرستان پاکدشت برگزار می‌شود.

پیکر شهید راه چمنی، روز شنبه 21 فروردین ساعت 9 صبح از محل مسجد حضرت زینب(س) واقع در جاده امام رضا (ع) پاکدشت نرسیده به میدان پارچین به سمت گلزار شهدای روستای ارمبویه پاکدشت با حضور امت حزب‌الله تشییع می‌شود.

مراسم شام غریبان و سوم شهید به ترتیب در روز شنبه 21 فروردین ساعت 20 و روز دوشنبه 23 فروردین ساعت 16 در مصلی امام خمینی (ره) شهرستان پاکدشت برگزار می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن