ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 30501
  • ۱۶ تیر ۱۳۹۶ - ۵:۱۳
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره ۱۷۲ شهید تخریبچی شمال کشور در نکا برگزار شد

یادواره ۱۷۲ شهید تخریبچی شمال کشور در نکا برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر, سردار مرتضی قربانی فرمانده سابق لشگر ۲۵ کربلا پنجشنبه شب در این مراسم از سردار بردبار به عنوان سردار دلاور گمنامی در منطقه شمال یاد کرد که پس از ۳۱ سال همچنان در مظلومیت و گمنامی به سر می‌برد. وی افزود: شهید […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر, سردار مرتضی قربانی فرمانده سابق لشگر ۲۵ کربلا پنجشنبه شب در این مراسم از سردار بردبار به عنوان سردار دلاور گمنامی در منطقه شمال یاد کرد که پس از ۳۱ سال همچنان در مظلومیت و گمنامی به سر می‌برد.

وی افزود: شهید بردبار به عنوان محافظ، کمک رسان و مدافع نظام در جبهه‌های نبرد بود که در حساس‌ترین نقطه جنگی آسمانی شد.

فرمانده سابق لشگر ۲۵ کربلا در دفاع مقدس تصریح کرد: شهدای تخریب به عنوان پیشگامان عرصه جنگ وسربازان ولایت فقیه دلاورانه در مسیر حق قدم برداشتند و حقانیت را به اثبات رساندند.

به گفته سردار قربانی تقدس, ایثار و طهارت در نظام و سپاه مطلق به شهدا و ولایت فقیه است که باید نسل جنگ و جوان در نگهداری از این راه مقدس پیشگام تر از سابق قدم بردارند.

این فرمانده دفاع مقدس اضافه کرد: خوشبختانه تا کنون با تاسی و اطلاعت از ولایت فقیه و امام راحل به خوبی توانستیم از این خاک اسلامی دفاع کنیم از این پس هم به پشتوانه ولایت فقیه از مرزهای کشورمان دفاع می‌کنیم.

به گفته سردار قربانی امروز زیر زمین خوابگاه‌های رزمندگان ودلاورمردان اسلامی است ومنتظر فرمان از ولایت فقیه هستند چرا که شاید همان موشک‌های ما ابوبکر را کشته باشد.

وی با اشاره به هجمه‌های دشمن علیه این ملت اسلامی بیان کرد: امروز دشمن با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم با دراختیار قرار دادن شبکه‌های مجازی و سایت‌های مخرب اعتقاد جوانان ما را مورد هدف قرار دادند که باید روشنفکرانه دراین مسیر پیروز میدان باشیم.

فرمانده سابق لشگر ۲۵ کربلا در دفاع مقدس بر تشکیل بنیاد خیریه ازدواج برای جوانان تاکید و خاطرنشان کرد: ۱۲ میلیون دختر و پسر شیعه ایرانی مجرد هستند که باید با ازدواج آسان مشکلات جوانان را حل کنیم.

گفتنی است دراین مراسم از کتاب حسن‌یوسف شهید بردبار و همچنین تمبر یادبود سردار تخریبچی شهید محمدرحیم بردبار رونمایی شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.