ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 3115
  • ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۹:۳۴
  • 215 بازدید
  • ارسال توسط :
يادواره شهيد مدافع حرم، حميدرضا قاسم پور در سميرم برگزار شد

يادواره شهيد مدافع حرم، حميدرضا قاسم پور در سميرم برگزار شد

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از روز سه شنبه ايرنا، فرماندار سميرم در اين مراسم اظهار كرد: دفاع از حريم اهل بيت، جنگ با دشمن در جبهه هاي خارجي و غربت سه ويژگي متمايز مدافعان حرم است كه اجر آنان را افزايش مي دهد.محمدحسين نصرتي افزود: امروز دنياي استكبار، جبهه نفاق، دولت ها […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از روز سه شنبه ايرنا، فرماندار سميرم در اين مراسم اظهار كرد: دفاع از حريم اهل بيت، جنگ با دشمن در جبهه هاي خارجي و غربت سه ويژگي متمايز مدافعان حرم است كه اجر آنان را افزايش مي دهد.
محمدحسين نصرتي افزود: امروز دنياي استكبار، جبهه نفاق، دولت ها و جريان هاي دست نشانده استكبار و رژيم صهيونيستي و حتي اعراب مرتجع از مهمترين دشمنان نظام جمهوري اسلامي ايران هستند.
اين مسئول تصريح كرد: داعش پيشاني استكبار و دستي از استكبار است كه از آستين جديد با هدف قرار دادن جهان تشيع بيرون آمده و مدافعان حرم براي دفاع از اسلام و شيعيان در برابر آنان مردانه ايستاده اند.
وي با انتقاد از افرادي كه حضور در جبهه هاي سوريه و عراق را نفي مي كنند گفت: نبرد در بيرون براي جلوگيري از حضور دشمنان در داخل مرزها است و اين هزينه ها براي تامين امنيت و آرامش داخل كشور بوده و بايد آگاه باشيم هدف اصلي داعش و استكبار امروز جمهوري اسلامي ايران است.
همچنين پدر شهيد حميدرضا قاسم پور دراين مراسم گفت : داشتن چنين فرزندي يكي از نعمت هاي بزرگ الهي است و براستي كه شهدا از قبل انتخاب شده و پرورش يافته اند.
مجيد قاسم پور افزود: آنان كه همنشيني با شهدا را تجربه كرده اند و همرزمان شهدا گواهي مي دهند كه رفتار و منش شهدا منحصر به فرد بوده گويي خداوند آنان را مدت هاست كه براي شهادت انتخاب كرده است.
حميدرضا قاسم پور جوان 23 ساله و دانشجوي رشته حقوق از اهالي شهر حنا از توابع شهرستان سميرم با حضور در جبهه ها نبرد با تكفيري ها در دفاع از حرم حضرت زينب (س) در خاك سوريه به شهادت رسيد.
شهرستان سميرم در 160 كيلومتري جنوب اصفهان واقع شده است.
7147/ت/ 6022

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن