ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 32472
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۶ - ۸:۴۱
  • 115 بازدید
  • ارسال توسط :
هلاکت حدود نیمی از تروریست ها در موصل /توطئه مقامات محلی عامل اصلی سقوط این شهر

هلاکت حدود نیمی از تروریست ها در موصل /توطئه مقامات محلی عامل اصلی سقوط این شهر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛نوری مالکی،معاون نخست وزیر عراق ضمن اینکه مردم موصل و برخی مقامات محلی را عامل اصلی سقوط این شهر دانست،گفت:تقریبا پنج هزار تروریست  داعشی در موصل حضور داشتند که حدود 3 هزار نفر به هلاکت رسیدند […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛نوری مالکی،معاون نخست وزیر عراق ضمن اینکه مردم موصل و برخی مقامات محلی را عامل اصلی سقوط این شهر دانست،گفت:تقریبا پنج هزار تروریست  داعشی در موصل حضور داشتند که حدود 3 هزار نفر به هلاکت رسیدند و برخی نیز همراه مردم عادی از موصل فرار کردند.

نوری مالکی طی گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری اسپوتنیک روسیه گفت: شمار تروریست های کشته شده در موصل مابین دو تا سه هزار نفر از کل پنج هزار تروریست موجود در این شهر است.

وی افزود: برخی از این داعشی ها هنوز در مخفی گاه های خود هستند و برخی نیز به همراه مردم عادی از شهر خارج شده اند اما شمار افرادی که در نبرد موصل هلاک شده اند، مابین دو تا سه هزار نفر است.

معون نخست رئیس جمهور عراق تاکید کرد: اهل موصل باعث سقوط این شهر و تسلط داعش بر آن شدند.

وی خاطر نشان کرد: البته این اقدام با توطئه بقایای حزب بعث عراق،استانداری موصل و مسعود بارزانی صورت گرفت.

وی توضیح داد: واقعیت این است حوادث موصل ،صلاح الدین و الانبار تنها کار داعش نبود، من معتقدم اهل موصل با توطئه گروه های مذکور کار این شهر را به سقوط کشاندند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.