ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 34282
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۸:۱۹
  • 120 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری کارگاه اینفوگرافیک در دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران

برگزاری کارگاه اینفوگرافیک در دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، استفاده از اینفوگرافیک‌ها باعث می‌شود مخاطب حجم قابل ملاحظه‌ای از داده‌ها و اطلاعات را به سادگی و در حداقل زمان ممکن دریافت کند. دیداری‌سازی داده‌ها یا Data visualization از دیگر عباراتی است که اغلب در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، استفاده از اینفوگرافیک‌ها باعث می‌شود مخاطب حجم قابل ملاحظه‌ای از داده‌ها و اطلاعات را به سادگی و در حداقل زمان ممکن دریافت کند. دیداری‌سازی داده‌ها یا Data visualization از دیگر عباراتی است که اغلب در کنار اینفوگرافیک‌ها به‌کاربرده می‌شود.

دیداری‌سازی داده‌ها در حقیقت به تصویر درآوردن داده‌ها و مقادیر اندازه‌گیری شده عددی با استفاده از نقشه‌ها، سلسله ‌مراتب، شبکه‌ها سری‌های زمانی و انواع نمودارها است.

در این راستا، معاونت پژوهشی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، در مرداد ماه ۹۶ با همکاری نخستین مرجع تخصصی اینفوگرافیک به زبان فارسی، کارگاه‌های مقدماتی و پیشرفته در حوزه اینفوگرافیک و تکنیک‌های نوین دیداری‌سازی داده‌ها و اطلاعات را برگزار می‌کند. این کارگاه‌ها با هدف آشنایی با تکنیک‌های ارائه گزارشات عملکرد، مدیریتی و آماری با بهره‌گیری از اینفوگرافیک‌ها و شیوه‌های نوین دیداری سازی‌داده‌ها و اطلاعات در بسترهای مختلف و همچنین تسهیل در امر تصمیم‌سازی برای کارآفرینان، مدیران ارشد و بالادستی با استفاده از داشبوردهای مدیریتی، تصاویر مفهومی، نمودارهای خلاقانه و در نهایت، ارائه تجارب موفق در سازمان‌ها و شرکت‌های ایرانی و بین‌المللی، برگزار می‌شود.
برگزاری کارگاه اینفوگرافیک در روزهای ۱۵ و ۱۶مردادماه ۹۶ است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایت دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران مراجعه کنند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.