ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 36419
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۶:۱۷
  • 108 بازدید
  • ارسال توسط :
شهید «حججی» الگوی بی‌بدیل پیروی از ولایت است

شهید «حججی» الگوی بی‌بدیل پیروی از ولایت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، صدیف بدری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و امروز شهدای مدافع حرم با رشادت و جانفشانی خود رهروی از ولایت‌فقیه و آرمان‌های اسلام و انقلاب را اثبات کرده‌اند. وی افزود: جانفشانی شهدا و اندیشه‌های […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، صدیف بدری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و امروز شهدای مدافع حرم با رشادت و جانفشانی خود رهروی از ولایت‌فقیه و آرمان‌های اسلام و انقلاب را اثبات کرده‌اند.

وی افزود: جانفشانی شهدا و اندیشه‌های آن ها می‌بایست امروز به عنوان الگوی برتر جوانان و نسل حاضر معرفی شود و اندیشه و منش شهدای جوانی همچون حججی تبیین شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با تاکید به اینکه شهدا در مسیری که انتخاب کرده‌اند عشق به اباعبدالله حسین را به نمایش گزارده‌اند، اضافه کرد: امروز ما نیازمند چنین الگوهایی برای جوانان هستیم.

بدری متذکر شد: امروز امنیت و اقتدار کشور ایران زبانزد در منطقه و در جهان است و چنین امنیتی مرهون جانفشانی شهدا و مدیون خون آن ها است.

وی با بیان اینکه شهدا راه آسمانی را برگزیده‌اند، اضافه کرد: ایثار و جانفشانی شهدای حرم می‌بایست به عنوان یک اندیشه و منش برتر به جوانان معرفی شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.