ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 39370
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
  • 112 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره شهید مدافع حرم«محسن حججی» در صومعه سرا برگزار شد

یادواره شهید مدافع حرم«محسن حججی» در صومعه سرا برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، مراسم یادواره شهید مدافع حرم پاسدار دلاور شهید «محسن حججی» با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و جمعی از خانواده های شهدا و مردم ظهر دوشنبه در مصلای مسجد جعفری شهرستان صومعه سرا برگزار شد.  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، مراسم یادواره شهید مدافع حرم پاسدار دلاور شهید «محسن حججی» با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و جمعی از خانواده های شهدا و مردم ظهر دوشنبه در مصلای مسجد جعفری شهرستان صومعه سرا برگزار شد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: پیامبرگرامی اسلام امام حسین(ع) را مصباح الهدی یعنی نجات دهنده دنیا معرفی کرده است.

شهدا امامزادگان عشق هستند

حجت الاسلام غلامرضا تسخیری با بیان اینکه پیام و خون امام حسین (ع) مسیر را برای انسان ها مشخص می کند، افزود: در جایگاه و مقام شهدا مقام معظم رهبری نیز این عزیزان را همانند آیه های قرآنی مقدس می دانند.

وی با اشاره به اینکه شهدا امامزادگان عشق محسوب می شوند، گفت: تنها کسی که در عالم برزخ اجازه شفاعت از سوی خداوند به او داده شده مقام شهید است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مقام شهادت مقامی است که حضرت امیرالمومنین علی (ع) برای رسیدن به این مقام و جایگاه اشک می ریختند، خاطرنشان کرد: شهید محسن حججی نیز به این درک بالا از مقام شهادت رسید که با آن ابهت و صلابت در برابر گروه های تکفیری و داعش ایستاده و خم به ابرو نیاورد و با اشتیاق به سمت شهادت حرکت کرد.

وی در ادامه با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم یادواره شهید محسن حججی در شهرستان صومعه سرا، تصریح کرد: افرادی که در این مراسم شرکت کرده اند شناخت خاصی از این شهید بزرگوار نداشته ولی چه اتفاقی افتاده که شهید حججی مردم شهرهای مختلف را به سمت مساجد، حسینیه ها، مصلاها کشانده است این تنها عشق و دلدادگی به خدا بوده که محبت این شهید بزرگوار را در قلب ها قرار داده است.

 دشمن به دنبال ایجاد فاصله در میان مردم ایران و دین اسلام، انقلاب و رهبری معظم است

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه شهدا اینگونه با خدا معامله می کنند، ادامه داد: جامعه نظام مقدس اسلامی یک جامعه شهید پرور است که دشمن تمام تلاش خود را برای ایجاد فاصله میان مردم ایران و دین اسلام، انقلاب و رهبری معظم  انجام می دهد.

وی با اشاره به شهید «حسین پور» یکی از افتخارات استان گیلان، یادآورشد: این شهید بزرگوار چنان می درخشد که فرمانده جبهه مقاومت به نیابت در استان حاضر و اذعان می کند که ای کاش چندین تن از فرماندهان ما کشته ولی شهید حسین پور زنده می ماند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در ادامه به شور و حال ایجاد شده بعد از شهادت شهید «محسن حججی» در کشور اشاره کرد و افزود: این شهید بزرگوار به گونه ای قرآنی تربیت می شود که لباس خود در زمان مبارزه را از بیت المال تهیه نمی کند.

وی با اشاره به اینکه در نظام مقدس اسلامی چنین جوانانی کم نیستند، گفت: تا زمانی که چنین جوانانی در نظام مقدس اسلامی حضور دارند هیچ دشمنی نمی تواند به این کشور و نظام خدشه وارد کند.

 حجت الاسلام تسخیری با تأکید برضرورت پیروی از خط شهدا، خاطرنشان کرد: راه و مسیر، مسیر این حزب یا آن گروه نبوده بلکه خط، خط حزب الله است که خداوند فرمودند اگر می خواهید رستگار شوید در حزب خدا قرار بگیرید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.