ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 40499
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
  • 528 بازدید
  • ارسال توسط :
مدافعان حرم؛ سربازان عصر دین باوری

مدافعان حرم؛ سربازان عصر دین باوری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بام فارس؛ شهادت مدافعان حرم از جمله شهید حججی باعث زنده شدن ارزش‌های انسانی و دینی در جامعه شده است و در زمانه‌ای که برخی‌ها نسبت به بعضی از مسایل دچار شک و تردید شده بودند، خون این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بام فارس؛ شهادت مدافعان حرم از جمله شهید حججی باعث زنده شدن ارزش‌های انسانی و دینی در جامعه شده است و در زمانه‌ای که برخی‌ها نسبت به بعضی از مسایل دچار شک و تردید شده بودند، خون این شهید باعث روشنگری و برطرف شدن تردیدها شد.

یادداشت زیر به قلم نجف محمدیان درباره شهدای مدافع حرم را در ادامه بخوانید:

بزرگی می‌گفت خداوند را سربازان پنهانی است که درست در آن لحظه‌ای که مردم به این باور می‌رسند که دیگر عصر دین‌باوری رو به پایان است و مفاهیم اخلاقی‌ چون ایثار و فداکاری رنگ باخته و کلیشه‌ای شده‌اند و می رود تا دنیا ازا ین مفاهیم و ارزش‌ها تهی شود، آن سربازان پنهان خداوند یکباره گرداگرد هم می‌آیند و تاریخ را ورق دیگری می‌زنند.

نمونه آن در عصر کنونی مدافعان حرم هستند، سربازانی که امروز، نه تنها در دفاع از حریم اهل‌بیت جان فشانی می‌کنند، بلکه در برابر افراط‌گرایی و قشری‌گری ایستاده‌اند و فداکاری می‌کنند.

نبرد آنان نبرد با ائمه کفر و و جبهه استکبار است و این همان جبهه‌ای است که پیامبران الهی از موسی و عیسی و ابراهیم، که با نمرود و قیصر و فرعون مبارزه  کردند.

این همان جبهه‌ای است که پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) در جزیره العرب گشود وجهانی شد.

این همان نبردی است که صفین و جمل و نهروان در راستای آن اتفاق افتاد.

این مبارزه همان رویارویی پیامبر با ابوجهل است، نبرد علی با معاویه است که امروز به این شکل نمودار شده‌است.

امروز برادران ما در سوریه و عراق، درواقع به نیابت از همه مسلمین در حال جهادند و بهتر است بگویم به نیابت از تمامی آزادی خواهان و مجاهدان عالم.

بنابراین برای آنان آرزوی پیروزی داریم و بر روح همه مجاهدان و آزادی خواهان عالم در طول تاریخ درود می‌فرستیم

راهشان پر رهرو باد

نجف محمدیان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.