ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 41410
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۶:۵۰
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
عطرافشانی قبور مطهر شهدای لردگان+ تصاویر

عطرافشانی قبور مطهر شهدای لردگان+ تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سلام لردگان؛ همزمان با ایام شهادت شهیدان باهنر و رجایی و شروع هفته دولت گلزار شهدای شهر لردگان با حضور مسئولین ادارات و سازمان‌های شهرستان لردگان برگزار شد. حجت الاسلام جهانگیر عکاشه نماینده ولی فقیه در جهاد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سلام لردگان؛ همزمان با ایام شهادت شهیدان باهنر و رجایی و شروع هفته دولت گلزار شهدای شهر لردگان با حضور مسئولین ادارات و سازمان‌های شهرستان لردگان برگزار شد.

حجت الاسلام جهانگیر عکاشه نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی در این مراسم با اشاره به آغاز هفته دولت اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در سایه شهدا که از بدو انقلاب تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی شده در جهت حل مشکلات و در جهت رسیدن به آرمان‌های‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین تحقق اهداف عالیه که حضرت امام خمینی (ره) ترسیم کرده بودند قدم بر داریم.

وی افزود: امروز به مناسبت هفته دولت، در مزار مطهر شهدا حضور پیدا کردیم که هم از معنویت این شهدا استفاده کنیم و هم بار دیگر با شهدا انقلاب اسلامی و شهدای هفته دولت و امام شهدا عهد و پیمان ببندیم.
نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی در پایان افزود: امیدواریم بتوانیم ادامه‌دهنده راه شهدا و امام شهدا باشیم چراکه دولت و دولت مردان در خط مقدم اجرا و کارهای عمرانی هستند، ما نیز در شهرستان لردگان خدمتگزار مردم و خانواده معظم شهدا هستیم.

مسؤلین و کارمندان ادارات شهرستان لردگان با قرائت فاتحه، به روح پرفتوح شهداء درود فرستادند و با آرمان های بلند حضرت امام راحل، مقام معظم رهبری و این کبوتران خونین بال تجدید میثاق کردند.

گفتنی است به مناسبت هفته دولت با حضور امام جمعه لردگان و جمعی از مسؤولان شهرستانی از تنها خانواده شهید دولت شهید «رهام رحیمی» سرکشی بعمل آمد.


 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.