ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 43276
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
  • 116 بازدید
  • ارسال توسط :
شهید حُججی مثل خورشید می درخشد/ مردم فریدن میزبان خانوادۀ «شهید بی سر»+ تصاویر

شهید حُججی مثل خورشید می درخشد/ مردم فریدن میزبان خانوادۀ «شهید بی سر»+ تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار اقوام؛ حجت الاسلام سیاوشی صبح امروز، در این مراسم ضمن خیر مقدم به خانواده شهید حججی، این شهید بزرگوار را خورشیدی نامیدند که به همه روشنایی می بخشد. امام جمعه شهر داران افزود: شهید حججی دارای خلوص، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار اقوام؛ حجت الاسلام سیاوشی صبح امروز، در این مراسم ضمن خیر مقدم به خانواده شهید حججی، این شهید بزرگوار را خورشیدی نامیدند که به همه روشنایی می بخشد.

امام جمعه شهر داران افزود: شهید حججی دارای خلوص، ولایت مداری و روحیه انقلابی بود و اکنون این پرچم، در این قرارگاهِ فرهنگی، به دست جوانانِ فریدن سپرده شده است.

حجت الاسلام جوشقانی، سخنران دیگر مراسم گفت: از صدر اسلام تاکنون وصف خانواده های زیادی را شنیده ایم که خون مقدس شهیدشان باعث عقب نشینی آنان نشده است.

وی با بیانِ سخنی از شهید میثمی گفت: میزان قدرت ما به اندازۀ میزان اعتقاد ما به خداست، نه به ادوات ما و کسانی که سنگدل ترین موجودات را جمع کرده و آموزش داده اند نمی دانند که شیعه کیست.

وی با خطاب قرار دادن مسئولان افزود: منظور از این همایش ها و برنامه ها این است که بگوییم راه و منش این شهیدان، ادامه دارد.

حجت الاسلام جوشقانی با اشاره به سخنان شهید حججی در اردوی جهادی و لزومِ از خود گذشتگی به عنوان یکی از ارکانِ اساسی اقتصاد مقاومتی گفت: آخرین پیام شهیدان حججی، شیرازی، حسینی و سایر شهدای مدافع حرم این است که پای ولایت فقیه بمانید.

وی در پایان سخنرانی با اشاره به نزدیک بودن دهۀ محرم پیشنهاد داد: برای تجلیل از شهیدان بزرگوار، شب عزاداری دو طفلان مسلم را به شهدای مدافع حرم اختصاص دهیم.

در این مراسم، پدر، عمو و همسر شهید حججی ضمن صحبت هایی در مورد خصوصیات این شهید بزرگوار خاطر نشان کردند: شهید حججی مانند جوانان امروز بود امّا به دلیل خلوصی که در کارهایش داشت به این درجه و مقام معنوی رسید.

همسر شهید حججی گفت: این شهید بزرگوار همیشه دغدغه های فرهنگی داشت و از چند سالِ قبل، آتش به اختیاری را برای انجام کار فرهنگی آغاز کرده بود.

وی افزود: شهید حججی همیشه خواندن کتاب را به ما و کودکان توصیه می کرد و از ویژگی های او این بود که هیچ وقت غیبت نمی کرد، دروغ نمی گفت و بانوان را به داشتن حجاب کامل توصیه می کرد.

مسئول هیئت انصار الحسین شهر داران در خاتمه این مراسم، مدال افتخار هیئت را به خانواده شهید و ثواب شش بار زیارت امیرالمومنین در شهر نجف خود را به روح مطهر شهید حججی تقدیم کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.