ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 43292
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
افغانستان مقصد بعدی گروهک های تروریستی و تکفیری/شاهد حمایت های آشکارآمریکا از گروهک های تروریستی در منطقه هستیم

افغانستان مقصد بعدی گروهک های تروریستی و تکفیری/شاهد حمایت های آشکارآمریکا از گروهک های تروریستی در منطقه هستیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی یارمحمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، با بیان اینکه با آزادسازی تلفر جریان آزادسازی عراق توسط نیروهای مردمی تکمیل شده است، اظهار کرد: باحضور نیروهای مردمی و حشد شعبی امنیت عراق کامل می شود. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی یارمحمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، با بیان اینکه با آزادسازی تلفر جریان آزادسازی عراق توسط نیروهای مردمی تکمیل شده است، اظهار کرد: باحضور نیروهای مردمی و حشد شعبی امنیت عراق کامل می شود.

وی با بیان اینکه برخی از سران کشورهای عربی و برخی از جریانهای استکباری به دنبال خلع سلاح کردن حشدشعبی و نیروهای مردمی هستند، ابراز کرد: شکست تروریستهای تکفیری درعراق برای برخی از سران عربی و استکباری به شکست بزرگی تبدیل شده است.

برخی از سران کشور های عربی به دنبال خلع سلاح کردن حشدالشعبی هستند

کارشناس خاورمیانه با اشاره به اینکه ایجاد تفرقه بین جریان شیعه و سنی باتوجه به پیروزیهای حشدالشعبی ، ایجاد تفرقه بزرگ بین رهبران شیعه، ایجاد شکاف در این جریانات به نوعی در روند جریان عراق تاثیر گذار خواهد بود، عنوان داشت: با شکست گروهک های تروریستی و تکفیری در عراق این احتمال وجود دارد که برخی از سران کشورهای عربی و جریانهای استکباری این رفتارها را از خود نشان دهند.

یارمحمدی در ادمه به وضعیت سوریه اشاره کرد و افزود: آنچه در سوریه وجود دارد نیروهای مردمی سوریه عملیات بزرگی را در غوطه شرقی آغاز کرده اند وعمیات غوطه شرقی به عنوان تحت تاثیر قرار دادن جریان تروریستی در سوریه آغاز شد.

شاهد حمایت آمریکا از گروهک های تروریستی در منطقه هستیم

وی با بیان اینکه با پیشروی که در عملیات های انجام شده منجر شد که تروریست ها و همپیمانها آنها دچار تزلزل شوند، تصریح کرد: شاهد حمایت آمریکا از گروهک های تروریستی در منطقه هستیم یک نوعی بهم ریختگی را در بین گروهک های تروریستی و همپیمانهای آنها را شاهد هستیم.

کارشناس خاورمیانه با اشاره به اینکه با شکست های پی در پی گروهک های تروریستی و تکفیری برخی ازاین جریانات پناهندگی اسرائیل غاصب را مطرح کرده اند، ادامه داد: برخی به سمت تسلیم شدن حرکت کرده و عده ای نیز به سمت مقابله و رویارویی باهمدگیر تصمیم خود را گرفته اند.

خوشه خوشه کردن گروهک های تروریستی یکی از اهداف غرب در سوریه است

یارمحمدی با بیان اینکه به احتمال زیاد  یکی از برنامهایی که غرب در آینده با جریان تروریستی در سوریه انجام می دهد بحث خوشه خوشه کردن گروهک های تروریستی و انتقال آنها از سوریه به سایر کشورها است، اضافه کرد: می توان گفت یکی از مناطقی به عنوان انتقال گروهک های تروریستی و تکفیری داعش و همپیمانهای آنها است افغانستان است.

وی با اشاره به اینکه تحولات اخیر افغانستان این موضوع را نشان داده است یکی از اهداف اساسی جریانهای تروریستی در سوریه انتقال آنها به سمت افغانستان است، خاطرنشان ساخت: باتوجه به ویژگیهای جغرافیایی ،افغانستان منطقه استراتژیکی است و گروهک های القاعده و طالبان در این کشور وجود دارد که این انتقال می تواند به عنوان بازسازی این گروهکهای تروریستی در نظر گرفته شود.

کارشناس خاورمیانه با بیان اینکه برای انتقال گروهک تروریستی و تکفیری داعش کشورهایی مانند لیبی، الجزیره، الجزایرو تونس در نظر گرفته شده که انتقال می تواند به این کشورها انجام شود،تاکید کرد: در حالت کلی می توان گفت گروهک های تروریستی و تکفیری در منطقه دچار مشکل شده است.

یارمحمدی در پایان خاطرنشان ساخت: درآینده نزدیک احتمال تغییرات اساسی در منطقه خاورمیانه مخصوصاً غرب آسیا را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام /

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.