ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 43531
  • ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۵:۴۰
  • 119 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری نخستین دوره مسابقات بسکتبال/ آغاز مسابقات فوتسال یادواره شهید حججی در لالی

برگزاری نخستین دوره مسابقات بسکتبال/ آغاز مسابقات فوتسال یادواره شهید حججی در لالی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از لالی نیوز ؛ نخستین دوره مسابقات بسکتبال در شهرستان لالی امروز با حضور جمعی از مسئولان و ورزش دوستان در سالن کارون با معرفی تیم برتر به کار خود پایان داد . این مسابقات که به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از لالی نیوز ؛ نخستین دوره مسابقات بسکتبال در شهرستان لالی امروز با حضور جمعی از مسئولان و ورزش دوستان در سالن کارون با معرفی تیم برتر به کار خود پایان داد .

این مسابقات که به ابتکار هیئت بسکتبال شهرستان و به مدت 1 هفته و پس از برگزاری 3 دیدار در بین دو تیم هیئت بسکتبال و پیشگامان بسکتبال لالی برگزار شد با قهرمانی تیم پیشگامان بسکتبال لالی به پایان رسید . همچنین احسان احمدپوری به عنوان برترین بازیکن فنی این مسابقات شناخته شد .

همچنین یک دوره مسابقات فوتسال گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم (شهید حججی) امشب و به صورت آزاد در سالن ورزشی مجموعه ورزشی شهدای لالی آغاز شد.

این مسابقات که به همت فروشگاه ورزشی و فرهنگی نود و حمایت های اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار می شود با حضور 6 تیم  در حال پیگیری است .

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.