ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 48130
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۹:۴۸
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :
شهید محسن حججی، جوانی در طراز انقلاب

شهید محسن حججی، جوانی در طراز انقلاب

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیلوانا نیوز، محسن حججی درست است توسط داعشیان بی دین و منفورترین انسانهای روی زمین بی سر شد ولی این شهادت گواه حق بودن مسیر حججی ها و سربلندی همیشگی محسن ححجی در طول تاریخ است […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیلوانا نیوز، محسن حججی درست است توسط داعشیان بی دین و منفورترین انسانهای روی زمین بی سر شد ولی این شهادت گواه حق بودن مسیر حججی ها و سربلندی همیشگی محسن ححجی در طول تاریخ است . اکنون محسن یک شهید تاریخ ساز است؛ شخصیتی که از این به بعد ، اسمش در بلندای تاریخ ایثارگران جهان خواهد درخشید و در کتاب ها ، شعر ها ، یاداشت ها و … زیاد از او خواهیم شنید .

این سربلندی از کجا منشاء می گیرد : محسن حججی از همان زمانی که خود را شناخت پای ثابت نمازهای جماعت مسجد محله بود ، از اول راه و روش زندگی هدفمند را با نماز ،مسجد و قرآْن به درستی آموخت . کم کم به عضویت فعال بسیج درآمد و در صحنه بود و حتی برای تبلیغ و ترویج کتاب، به صورت پاره وقت کتاب می فروخت و درآمدش را برای اردوهای جهادی کنار می گذاشت.

خدمت برای محرومین درس و افتخار بزرگی برای محسن محسوب می شد تا به خود ساختگی بیشر خود برای زندگی هدفمند قدم های زیاد تری بردارد. او ج اهداف متعالی محسن حججی با پیوستن به موسسه شهید حاج احمد کاظمی آغاز و با خدمت به خادمان راهیان نور شکوفا شد .

همه اینها نشان می دهد که او برای شهادتی اینچنین، برنامه ریزی کرده بود و آرزوی حقیقی اش، شهادت بود. اردوهای جهادی بسیج سازندگی خود سازی را با سازندگی هدف قرار داده و ره یافتگان مکتبش معلوم است قطعا کسانی مثل شهید محسن حججی خواهد بود .

جوانان کُرد نوار مرزی و نقاط دور افتاده قطعا با قرار گرفتن در چنین مکتبی خواهند توانست ره یافته ی اردوهای جهادی بسیج سارندگی شده و برای ملت و کشور عزیز ایران اسلامی افتخار آفرینی کنند . مسئولین عزیز محسن حججی ها را می توان در جای جای کشور عزیزمان با کارهای فرهنگی ، سازندگی مکتب بسیج تربیت کرد .

محسن حججی تمام سرمایه اش را تقدیم کرد و خُداوند هم به او، جاودانگی و بلند مرتبگی بخشید. قطعا اخلاص و معرفت حقیقی محسن بود که صحنه اسارت که نه بلکه آزادگی وی را به یکی از تصاویر بی بدیل تاریخ بشریت تبدیل کرد؛ صحنه ای با اعجاز رنگها، با ترکیب معنادار آتش، دود ، غبار و سرخیِ غروب که حضور همزمان دو چهره آرام حق و کینه باطل ، آن را به اوج تاثیرگذاری و ماندگاری رساند .

فرید قاسمی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.