ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 48198
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
دشمن در مورد شهدا شبهه افکنی می‌کند

دشمن در مورد شهدا شبهه افکنی می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، محمد فراهانی ظهر امروز دوشنبه در هشتمین همایش سراسری تجلیل از مداحان شهید و ایثارگر کشور در تبریز با قدردانی از برگزاری این همایش اظهار داشت: امروزه دشمن برای کم اهمیت جلوه دادن شهدا شبهه افکنی می کند، اگر شهدا امروز در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، محمد فراهانی ظهر امروز دوشنبه در هشتمین همایش سراسری تجلیل از مداحان شهید و ایثارگر کشور در تبریز با قدردانی از برگزاری این همایش اظهار داشت: امروزه دشمن برای کم اهمیت جلوه دادن شهدا شبهه افکنی می کند، اگر شهدا امروز در میان ما بودند برای حل و فصل مشکلات در تمام عرصه ها تاثیر زیادی در جامعه داشتند.

وی همچنین در ادامه با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص)، گفت: به فرموده حضرت محمد (ص) بالاتر از هر مقام و حسن و نیکی این است که مرد در راه خدا شهید شود.

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور تصریح کرد: تمام موسسات فرهنگی و وزارت فرهنگ در کشور به اندازه شهادت یک پاسدار تاثیرگذار نیستند.

فراهانی با بیان اینکه شهید بار جامعه و ملت را به دوش می‌کشد، بیان داشت: به گفته خانواده شهید عبداللهی هیچ چیز سخت‌تر از لب‌های خشکیده پدر موقع شهادت نیست.

وی شهادت مدافعان حریم آل الله را پیامی مهم به جامعه دانست و افزود: اقدام شهدا برای پاسداری از وطن تاثیرگذارتر از اقدامات موسسات و نهادهای فرهنگی در کشور محسوب می شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.