ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 49007
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱:۳۶
  • 199 بازدید
  • ارسال توسط :
آزادسازی 9 روستای دیگر در شرق حمص سوریه

آزادسازی 9 روستای دیگر در شرق حمص سوریه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش سوریه و نیروهای مقاومت موفق شدند روستای «عنق الهوی» واقع در ریف شرقی حمص را از تروریستهای داعش پس بگیرند. یک منبع نظامی به خبرگزاری سانا اعلام کرد که نیروهای سوری در عملیات روز گذشته خود موفق شدند 14 […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش سوریه و نیروهای مقاومت موفق شدند روستای «عنق الهوی» واقع در ریف شرقی حمص را از تروریستهای داعش پس بگیرند.

یک منبع نظامی به خبرگزاری سانا اعلام کرد که نیروهای سوری در عملیات روز گذشته خود موفق شدند 14 روستا و شهرک را در منطقه «جب الجراح» آزاد کنند.

روستای عنق الهوی یکی از مهمترین مراکز تروریستهای داعش در جب الجراح به شمار میرود و با این پیشرویها، استان حمص سوریه نیز در آستانه پاکسازی از لوث تروریستها قرار گرفته است.

نیروهای سوری همچنین موفق شدند روستاهای «أم رجم، مزرعة نزال، شلیلات، العمودیة، الهویة، أم التبابین الخان و رسم الصوانة» را در شرق حمص آزاد کنند.

افزون بر آزادسازی این روستاها، نیروهای مقاومت موفق شدند بر 6 ارتفاع راهبردی به مساحت 90 کیلومتر مربع تسلط یابند.

در نتیجه عملیات ارتش سوریه، حضور داعش فقط منحصر به مناطق محدودی در شرق حمص شده است و نیروهای سوری در تدارک آغاز عملیات نظامی جدید هستند تا این منطقه را از داعش پس بگیرند.

ارتش سوریه همچنین ظهر چهارشنبه کنترل شهرکهای «زغروتیّة، درویشیّة، لویبدة، غنیمان و أم صاج» را به دست گرفت.

نیروهای سوری با آزادسازی این شهرکها 12 کیلومتر در عمق و 6 کیلومتر در شمال «منوخ» پیشروی کردند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.