ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 49115
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۶:۵۷
  • 582 بازدید
  • ارسال توسط :
ثبت چهره شهید حججی با بیش از 35 هزار اثر انگشت در سبزوار

ثبت چهره شهید حججی با بیش از 35 هزار اثر انگشت در سبزوار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی مومن هنرمند مجسمه ساز و نقاش سبزواری در گفت و گو با بصیر سبزوار از ثبت چهره شهید محسن حججی با بیش از 35 هزار اثر انگشت خبر داد و اظهارداشت: اجرای این اثر بیش از 20ساعت زمان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی مومن هنرمند مجسمه ساز و نقاش سبزواری در گفت و گو با بصیر سبزوار از ثبت چهره شهید محسن حججی با بیش از 35 هزار اثر انگشت خبر داد و اظهارداشت: اجرای این اثر بیش از 20ساعت زمان خواهد برد.

 

وی با بیان اینکه این اثر بر روی بوم دو در سه متری اجرا خواهد شد، تاکید کرد: پس از تکمیل در روز آغازین هفته دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.

 

مومن در ادامه با اشاره به انگیزه اجرای این طرح تاکید کرد: شور و حرارتی که شهید محسن حججی با شهادت خود در بین جامعه ایجاد کرد باعث شد تا هرفردی به گونه ای ارادت خود را به شهدای مدافع حرم ابراز کند و بنده نیز این شیوه را که تاکنون در اثر نقاشی اجرا نشده است را انتخاب کردم.

 

وی با بیان به اینکه در تمام دنیا اثر انگشت نشان از تاییدیک اقدام است تاکید کرد: انتخاب و ثبت این اثر به همین دلیل است تا به نوعی با زبان هنر نیز بتوانیم بر اقدام ارزشمند شهدا تاکید کنیم.

 

مومن آثار هنری زیادی را در کارنامه خود به ثبت رسانده که می توان به نقاشی تصاویر شهدا در زمان هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.