ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 50835
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۵:۰۱
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
خبرگان از همه اولی‌تر است که مواضع سیاسی و انقلابی مقام رهبری را رصد کند

خبرگان از همه اولی‌تر است که مواضع سیاسی و انقلابی مقام رهبری را رصد کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری میزان، آیت‌الله احمدجنتی در سومین اجلاسیه مجلس خبرگان اظهار کرد: جمهوری اسلامی روحیه ایثارگری را زنده کرد و در ایام جنگ شهید فهمیده ای به وجود آمد که نتیجه جنگ بود لذا امثال این شهید زیاد بودند و آخرین شهید هم […]

جنتیبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری میزان، آیت‌الله احمدجنتی در سومین اجلاسیه مجلس خبرگان اظهار کرد: جمهوری اسلامی روحیه ایثارگری را زنده کرد و در ایام جنگ شهید فهمیده ای به وجود آمد که نتیجه جنگ بود لذا امثال این شهید زیاد بودند و آخرین شهید هم همین محسن حججی بود؛ بنابراین اینگونه مسائل قابل شمارش نیست و اینگونه مسائل برکاتی بود که از جنگ حاصل شد. اگر جنگ نبود این نظام هم نمی ماند.

وی با اشاره به اهمیت مجلس خبرگان در نظام جمهوری اسلامی گفت: این مجلس برای تقویت رهبری و پشتوانه کشور، امنیت و استقلال است و وظیفه آن حفظ و استمرار بخشیدن رهبر دینی و آرامش مردم است و جایگاه آن باید حفظ شود و نباید جایگاهش تضعیف گردد.

آیت الله جنتی با بیان اینکه باید چشم به جوانان خود داشته باشیم و با ترویج اقتصاد مقاومتی راه پیشرفت کشور را هموار کنیم، گفت: استفاده از نیروهای انقلابی و لزوم توجه به برنامه و دور بودن از بازی های سیاسی از جمله مطالبات مردم است.

رئیس مجلس خبرگان در ادامه با بیان اینکه برجام مصداق تیر زهرآگین است، گفت: آیا نقض های متعدد امریکا در برجام برای شناسایی این غده سرطانی جهان کافی نیست.

وی با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی مبتنی بر پاکدامنی است، گفت: سبک زندگی اسلامی صداقت و خدمت به هم‌نوع است و عدالت را طلب می کند.

آیت الله جنتی در ادامه گفت: خبرگان از همه اولی‌تر است که مواضع سیاسی و انقلابی مقام رهبری را رصد کند و مرتب همراه ایشان در جهت تثبیت این مواضع حرکت کند.

رئیس مجلس خبرگان همچنین عنوان کرد: علی رغم تخلفات فراوان صورت گرفته از ناحیه مسئولان دولتی اعم از استانداران و فرمانداران در انتخابات اخیر، باید مراقب بود تا نیروهای انقلابی دفع نشوند و نیروهای غیر انقلابی جذب نگردند؛ حتی می توانیم به عنوان خبرگان در این زمینه تذکر دهیم .

تکمیل می شود

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.