ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 51072
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
  • 457 بازدید
  • ارسال توسط :
بروکسل خواستار اعدام 500 تبعه خود در عراق به جرم پیوستن به داعش شد

بروکسل خواستار اعدام 500 تبعه خود در عراق به جرم پیوستن به داعش شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، ‘فیلیپ دیونتر’ رییس این هیات پارلمانی در این کنفرانس مطبوعاتی گفت: 500 تبعه بلژیکی در طول سال های گذشته به عراق آمده و در صفوف گروه تروریستی داعش جنگیده اند و ما از دولت عراق می خواهیم آنها را به بروکسل تحویل ندهد، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، ‘فیلیپ دیونتر’ رییس این هیات پارلمانی در این کنفرانس مطبوعاتی گفت: 500 تبعه بلژیکی در طول سال های گذشته به عراق آمده و در صفوف گروه تروریستی داعش جنگیده اند و ما از دولت عراق می خواهیم آنها را به بروکسل تحویل ندهد، بلکه در همین جا (عراق) اعدامشان کند.
وی اضافه کرد: تعداد عناصر داعشی که از کشورهای اروپایی به عراق سفر کرده و در صفوف داعش جنگیده اند، بسیار زیاد است.
فیلیپ دیونتر در سخنان خود همچنین گفت: از مردم عراق به خاطر این اتباع بلژیکی که در صفوف داعش در عراق جنگیده اند عذرخواهی می کنیم و هرگز تشویق به بخشش یا بازگرداندن مجدد آنها به جامعه نمی کنیم، بلکه دولت عراق را به اعدام آنها تشویق می کنیم.
وی همچنین زمان انجام همه پرسی اقلیم کردستان عراق را در حال حاضر غیر مناسب توصیف کرد و خواستار حل مشکلات داخلی از طریق گفت وگو شد.
کشورهای اروپایی به دلیل قوانینی که خود وضع کرده اند، نمی توانند مجرمین خطرناک را اعدام کنند. از سوی دیگر آنها به خوبی می دانند که بازگشت تروریست ها به موطناشان مشکلات زیادی را می تواند برای جوامع و دولت های اروپایی به وجود آورد.
برخی کارشناسان معتقدند که درخواست این مقام اروپایی از دولت عراق برای اعدام اتباع بلژیکی همدست داعش، نادیده گرفتن مسئولیت اجتماعی و سیاسی دولتمردان اروپایی در زمانی که آنها به اتفاق چشمشان را بر سفر آزاد تروریست ها به عراق و سوریه بستند، می باشد.
خاورم *4*353*1770*1144
* انتشار دهنده: علیرضا جباری

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.