ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید
  • شناسه : 51644
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۲۷
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
استان اصفهان دارای هزار و 112 ایثارگر روحانی شامل رزمنده، جانباز و آزاده است

استان اصفهان دارای هزار و 112 ایثارگر روحانی شامل رزمنده، جانباز و آزاده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دبیر اجرایی نهمین اجلاسیه شهدا و ایثارگران روحانی استان اصفهان  امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: پس از ارائه آمار شهدای روحانی، استان اصفهان با 590 شهید روحانی بیشترین آمار شهدا در میان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دبیر اجرایی نهمین اجلاسیه شهدا و ایثارگران روحانی استان اصفهان  امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: پس از ارائه آمار شهدای روحانی، استان اصفهان با 590 شهید روحانی بیشترین آمار شهدا در میان روحانیون کشور را داشته است.

مظاهر محمدی افزود: استان اصفهان دارای هزار و 112 ایثارگر روحانی شامل رزمنده، جانباز و آزاده است، تعدادی از شهدای روحانی از استان‌های مختلف نیز در مدارس علمیه شهر اصفهان مشغول به تحصیل بوده که مزار آنان در شهرستان‌های مربوطه است.

دبیر اجرایی نهمین اجلاسیه شهدا و ایثارگران روحانی استان اصفهان گفت: نخستین کنگره کشوری شهدای روحانی در سال 1388 با حضور 4 هزار نفر مسؤولان، روحانیون و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد و از آن سال تاکنون این اجلاسیه ادامه پیدا کرده و هرساله در ایام مختلف به خصوص در ایام شهادت امام صادق(ع) برگزار می‌شود.

محمدی یادآور شد: در 27 شهرستان استان اصفهان یادواره شهدای روحانی برگزار و با خانواده‌های شهدای روحانی دیدار می‌شود؛ اجلاسیه همه یادواره‌های شهرستانی در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: نهمین اجلاسیه شهدای روحانی استان اصفهان 20 مهرماه 96 در محل خیمه شهدای بسیج ناحیه امام صادق(ع) اصفهان برگزار می‌شود؛ مقدمات و هماهنگی‌ها برای برگزاری این اجلاسیه صورت گرفته که این اجلاسیه با سخنرانی حجت‌الاسلام حاج‌صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و مداحی سید رضا نریمانی برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی نهمین اجلاسیه شهدا و ایثارگران روحانی استان اصفهان تأکید کرد: آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد نماینده ولی فقیه در استان اصفهان یکی دیگر از سخنرانان این اجلاسیه است.

وی عنوان داشت: برای برگزاری این اجلاسیه 9 کمیته وجود دارد و احکام مسؤولیت‌های آن صادر شده است؛ پوسترها و دعوتنامه‌های این اجلاسیه از اوایل هفته آینده آماده و توزیع خواهد.

محمدی متذکر شد: همه‌ساله یک شهید روحانی به عنوان شهید سال معرفی می‌شود که امسال شهید حجت‌الاسلام سید حسن بهشتی‌نژاد به عنوان شهید شاخص سال استان اصفهان معرفی شده‌اند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.