ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 51756
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
نیروهای یمنی با موشک زلزال 2 مزدوران را هدف قرار دادند

نیروهای یمنی با موشک زلزال 2 مزدوران را هدف قرار دادند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المنار، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با یک فروند موشک زلزال 2، مراکز تجمع متجاوزان و مزدوران در منطقه الهاملی در تعز را هدف قرار دادند. نیروهای یمنی همچنین با چندین موشک کاتیوشا، مراکز تجمع نظامیان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المنار، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با یک فروند موشک زلزال 2، مراکز تجمع متجاوزان و مزدوران در منطقه الهاملی در تعز را هدف قرار دادند.

نیروهای یمنی همچنین با چندین موشک کاتیوشا، مراکز تجمع نظامیان سعودی در پایگاه المنتزه در جیزان را در هم کوبیدند.

یک منبع نظامی یمنی گفت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مراکز تجمع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در بخش حریب نِهم در مارب را هدف حمله خود قرار دادند که در پی این حمله شماری از مزدوران عربستان به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

از زمان آغاز تجاوز عربستان به یمن در فروردین سال 1394 تاکنون، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بارها مواضع متجاوزان و مزدوران در داخل و خارج از این کشور را هدف حملات موشکی خود قرار داده‌اند که در پی این حملات علاوه بر وارد شدن خسارات سنگین به دشمن، صدها متجاوز و مزدور به هلاکت رسیده‌ و یا زخمی شده‌اند.

در مقابل جنگند‌ه‌های ائتلاف متجاوز سعودی و مزدوران نیز هر روز مناطق مسکونی یمن و زیرساخت‌های این کشور را هدف حملات هوایی، زمینی و دریایی قرار می‌دهند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.