ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 51937
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۵:۵۰
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :
ائتلاف آمریکایی:شکست داعش نزدیک است

ائتلاف آمریکایی:شکست داعش نزدیک است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از الیوم السابع، «رایان دیلون» سخنگوی ائتلاف آمریکایی ضد داعش در توییتهای خود نوشت: داعش مناطق بیشتری را از دست می دهد و در تمام نبردها با نیروهای عراقی شکست خورده است. وی در ادامه افزود: شکست نهایی داعش نزدیک […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از الیوم السابع، «رایان دیلون» سخنگوی ائتلاف آمریکایی ضد داعش در توییتهای خود نوشت: داعش مناطق بیشتری را از دست می دهد و در تمام نبردها با نیروهای عراقی شکست خورده است.

وی در ادامه افزود: شکست نهایی داعش نزدیک شده است. نیروهای عراقی و نیروهای دموکراتیک سوریه(تحت حمایت آمریکا) بیش از شش میلیون شخص را از دست گروه داعش در عراق و سوریه آزاد کرده اند. نیروهای عراقی مرحله نخست عملیات علیه داعش در الحویجه را به پایان رساندند.

دیلون تاکید کرد: این عملیات افزایش قدرت نیروهای عراقی در جنگ علیه داعش را نشان می دهد و عناصر داعش با دیدن این اراده نیروهای عراقی غافلگیر شدند. نتایج به دست آمده در عراق علیه داعش به هماهنگی میان نیروهای امنیتی برمی گردد و این نیروها به یاری غیر نظامیان تحت محاصره داعش شتافتند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.