ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 52240
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :

خانواده «بثینه»، دختربچه 5 ساله یمنی با بمب‌های آمریکایی قتل عام شده‌اند

سازمان عفو بین‌الملل اعلام کرد 16 نفر از اعضای خانواده «بثینه» دختربچه 5 ساله یمنی که در بمباران وحشیانه سعودی‌های متجاوز جان خود را از دست دادند، با بمب‌های ساخت آمریکا کشته شده‌اند. این کودک یمنی که به طور معجزه‌آسایی از زیر خروارها خاک و سنگ و آهن نجات پیدا کرده، از چند ناحیه در […]

سازمان عفو بین‌الملل اعلام کرد 16 نفر از اعضای خانواده «بثینه» دختربچه 5 ساله یمنی که در بمباران وحشیانه سعودی‌های متجاوز جان خود را از دست دادند، با بمب‌های ساخت آمریکا کشته شده‌اند. این کودک یمنی که به طور معجزه‌آسایی از زیر خروارها خاک و سنگ و آهن نجات پیدا کرده، از چند ناحیه در استخوان جمجمه و دیگر نقاط بدنش دچار شکستگی شده و به مغزش نیز ضربه وارد شده است.
ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی سعودی طی دو سال و نیم گذشته، علاوه بر بمباران و موشکباران مداوم و حملات هرروزه به شهرهای یمن، که با حمایت‌های آمریکا صورت می‌گیرند جنایت فجیع و گسترده را در حق شهروندان بی‌دفاع یمنی مرتکب شده‌اند که حاصل آن به شهادت رسیدن و زخمی شدن ده‌ها هزار غیرنظامی بی‌گناه است. این غیر نظامیان مظلوم با بمب‌های ساخت آمریکا و اروپا مورد تجاوز قرار می‌گیرند .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.