ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید
  • شناسه : 5286
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
  • 656 بازدید
  • ارسال توسط :
جانبازان؛ نمود بارز الگوگیری از شهدای کربلا / لزوم صیانت از ارزش های انقلابی و دینی

جانبازان؛ نمود بارز الگوگیری از شهدای کربلا / لزوم صیانت از ارزش های انقلابی و دینی

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد شرفی در عیادت از جانبازان همزمان با اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت سرداران کربلا امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) و در راستای تجلیل از رشادت های مدافعان حرم، افزود: یکی از مهمترین عواملی که سبب می شود […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد شرفی در عیادت از جانبازان همزمان با اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت سرداران کربلا امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) و در راستای تجلیل از رشادت های مدافعان حرم، افزود: یکی از مهمترین عواملی که سبب می شود انسان به دفاع از حق بپردازد، «غیرت» است.
وی با بیان اینکه غیرت یکی از عناصر اساسی وجود انسان در برابر ستم، ظلم و تجاوز به حریم امن الهی است، اظهار داشت: مدافعان حرم مصداق واقعی این شجاعت و غیرت هستند؛ اینان کسانی هستند که نتوانستند در برابر ناحقی بی تفاوت بنشینند و از جان خویش برای دفاع از آرمان مقدس شان گذشتند.
رئیس پلیس پیشگیری ناجا ادامه داد: دشت کربلا تجلی اوج غیرت بود و با صلابت ترین مردان تاریخ، عظمت و غیرت را در آن جا به منصه ظهور رساندند.
شرفی با اشاره به شجاعت، دلاوری و اخلاص سرداران کربلا، اظهار کرد: امروز مدافعان حرم مصداق واقعی و نمود بارز الگوگیری از شهدای کربلا هستند.
وی افزود: جانبازان ما ولی نعمت ما هستند و دیدار با آنان نوعی ارج نهادن به رشادت هایشان برای حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی است.
این مقام ارشد انتظامی گفت: جامعه اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند بصیرت، وحدت و یکدلی است چرا که توطئه های متعددی از سوی بیگانگان به اشکال مختلف برای از بین بردن وحدت اسلامی طراحی می شود.
وی خاطرنشان کرد: مدافعان حرم برای پاسداری از ارزش های والای اسلامی در بیرون از مرزهای کشورمان جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و جانانه از حریم اهل بیت دفاع می‌کنند و ما نیز در داخل کشور وظیفه داریم که به عنوان حافظان نظم وامنیت از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کنیم.
رئیس پلیس پیشگیری ناجا با تاکید بر اینکه باید ارزش های اسلامی و انقلابی را در درون لایه های مختلف جامعه نهادینه کنیم،گفت: امنیت و آرامش کشورمان را مدیون خون شهدا و جانفشانی ایثارگران هستیم و مسئولان و مردم ما باید قدردان این افراد باشند.
رئیس پلیس پیشگیری ناجا به همراه جمعی از مدیران با حضور در بیمارستان بقیه الله از جانبازان مدافعان حرم دیدار کردند.
اجتمام**۷۲۶۸**۲۰۱۷

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن