ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 5723
  • ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰:۰۲
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :

شهدای مدافع حرم الگویی برای حضور در جبهه حق هستند

وزیر دفاع گفت: شهدای حرم الگویی برای کسانی هستند که حضور این شهدا را در جبهه حق می‌بینند و به میدان می‌آیند تا این جبهه را تقویت کنند. به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایسنا، سردار حسین دهقان عصر امروز در حاشیه مراسم گرامیداشت شهادت مصطفی بدرالدین که در مسجد پیامبر اعظم […]

وزیر دفاع گفت: شهدای حرم الگویی برای کسانی هستند که حضور این شهدا را در جبهه حق می‌بینند و به میدان می‌آیند تا این جبهه را تقویت کنند.

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایسنا، سردار حسین دهقان عصر امروز در حاشیه مراسم گرامیداشت شهادت مصطفی بدرالدین که در مسجد پیامبر اعظم شهید محلاتی برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به شهادت این فرمانده حزب الله اظهار کرد: آنچه که امروزدر سوریه و در عراق در حال جریان است یک توطئه عمیق امریکایی و صهیونیستی است که جنگی را در سرزمین های اسلامی به راه انداخته اند،‌ تروریست ها را حمایت و آن‌ها را تجهیز می‌کنند و منابع مالی در اختیارشان قرار می‌دهند تا آن‌ها را به جان مسلمانان بیاندازند.

وی افزود:‌ در این میان آنچه که دارای اهمیت است امنیت اسرائیل بوده و این که مسلمانان با هم درگیر شوند از نظر آن‌ها اشکالی ندارد.

وزیر دفاع با اشاره به اینکه ما تکفیری‌ها را به هیچ عنوان مسلمان نمی‌دانیم اظهار کرد: تکفیری‌ها هیچ رابطی نه به لحاظ اعتقادی و نه به لحاظ رفتاری با مبانی اسلام ندارند.

وی با اشاره به شهادت مدافعان حرم در سوریه اظهار کرد: طبیعی است جنگ با تکفیری‌ها جهاد است و شهادت نیز به عنوان یک اصل پذیرفته شده شناخته می‌شود و آن‌هایی که در دفاع از حریم حرم اهل بیت (ع) به شهادت می‌رسند کسانی هستند که ما باور داریم که تعداد قطرات خون آنها قطعا شهدای بیشتری به میدان خواهد آمد.

وزیر دفاع در پایان اظهار کرد: کسانی که شهدای حرم را الگو قرار دهند وقتی این حضور را ببینند به میدان می آیند و جبهه حق تقویت می‌شود.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن