ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 59381
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :

درگیری داعش با هیئة تحریر الشام در شرق حماة

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از بولتن نیوز، داعش شامگاه یکشنبه به صورت غافلگیرانه عملیاتی در ریف شرقی استان حماة سوریه علیه همتای تروریستی خود ائتلاف «هیئة تحریر الشام» (هتش) آغاز کرد. تروریست‌های داعش در این عملیات موفق شدند کنترل منطقه «الرهجان» را از دست تحریر الشام خارج کنند. وبگاه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از بولتن نیوز، داعش شامگاه یکشنبه به صورت غافلگیرانه عملیاتی در ریف شرقی استان حماة سوریه علیه همتای تروریستی خود ائتلاف «هیئة تحریر الشام» (هتش) آغاز کرد.

تروریست‌های داعش در این عملیات موفق شدند کنترل منطقه «الرهجان» را از دست تحریر الشام خارج کنند.

وبگاه خبری عنب وابسته به معارضان گزارش داد که داعش امروز دوشنبه به حمله به مواضع تحریر الشام در ریف شرقی حماه ادامه داده است.

برخی از فعالان خبری معارض می‌گویند که هم اکنون تحریر الشام با داعش و نیروهای ارتش سوریه درگیر است.

منابع خبری حاضر در این منطقه همچنین اعلام کردند که داعش روستاهای «الشاکوسیة، أبو لفة، تفاحة و الحسناوی» را از کنترل تحریر الشام خارج کرده و به اشغال خود درآورده است.

برخی کاربران توئیتری نزدیک به تحریر الشام اما تأکید کردند که عناصر این ائتلاف، تروریست‌های داعش را در منطقه الرهجان محاصره کرده‌اند و مذاکراتی بین طرفین برای تسلیم داعشی‌ها در جریان است.

ارتش سوریه نیز طی روزهای گذشته در ریف‌های شرقی حمص و حماه پیشروی چشمگیری در برابر داعش داشت و اعلام کرد که بزودی این منطقه عاری از تروریست‌ها، اعلام می‌شود.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.