ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 59684
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :
استعمال 750 بمب در ماه گذشته میلادی توسط ارتش آمریکا در افغانستان

استعمال 750 بمب در ماه گذشته میلادی توسط ارتش آمریکا در افغانستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامۀ آمریکایی «نیوز ویک» گزارش داده است که ارتش ایالات متحده آمریکا در ماه گذشتۀ میلادی (سپتامبر – از 8 اسد تا 8 سنبلۀ) بیش از ۷۵۰ بمب در افغانستان به کار برده است. فرماندهی مرکزی ارتش ایالات متحده […]

استعمال 750 بمب در ماه گذشته میلادی توسط ارتش آمریکا در افغانستانبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامۀ آمریکایی «نیوز ویک» گزارش داده است که ارتش ایالات متحده آمریکا در ماه گذشتۀ میلادی (سپتامبر – از 8 اسد تا 8 سنبلۀ) بیش از ۷۵۰ بمب در افغانستان به کار برده است.

فرماندهی مرکزی ارتش ایالات متحده اعلام کرد که نیروهای آمریکایی در ماه سپتامبر ۷۵۱  بمب علیه طالبان و داعش در افغانستان به کار برده است که بالاترین رقم کاربرد بمب ها از سوی نیروهای آمریکایی در هفت سال اخیر است.

بر اساس این آمار، شمار بمب هایی که در ماه سپتامبر توسط نظامیان آمریکایی در افغانستان به کار رفته، افزایش پنجاه درصدی در مقایسه با ماه اگوست سال جاری داشته است.

این در حالی است که در سال ۲۰۱۰ میلادی بیشترین بمبی که در یک ماه از سوی ارتش آمریکا در افغانستان به کار رفته بود، ۵۸۹ بمب بود.

در این گزارش آمده است که در کنار این، در ماه‌های اخیر شش هواپیمای اف-۱۶ در پایگاه هوایی بگرام اضافه شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.