ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 6159
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
مسابقات فوتسال جام رمضان یادواره شهدای مدافع حرم در رودبار آغاز شد

مسابقات فوتسال جام رمضان یادواره شهدای مدافع حرم در رودبار آغاز شد

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از روز یکشنبه خبرنگار ایرنا ، در این دوره از رقابت ها ، 24 تیم از شهرها و بخش های مختلف استان گیلان حضور دارند که در سالن ورزشی شهدای رودبار با هم به رقابت می پردازند . رئیس هیات فوتبال شهرستان رودبار در خصوص برگزاری این مسابقات […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از روز یکشنبه خبرنگار ایرنا ، در این دوره از رقابت ها ، 24 تیم از شهرها و بخش های مختلف استان گیلان حضور دارند که در سالن ورزشی شهدای رودبار با هم به رقابت می پردازند .
رئیس هیات فوتبال شهرستان رودبار در خصوص برگزاری این مسابقات گفت : این دوره از رقابت ها با عنوان یادواره شهدای مدافع حرم مزین شده تا یاد و خاطره این عزیزان گرامی داشته شود .
محمد حیدری افزود : خوشبختانه استقبال از این دوره از مسابقات بسیار خوب است و علاوه بر حضور 24 تیم در این دوره از رقابت ها ، در شب اول نیز تماشاگران بسیار خوبی برای تماشای این رقابت ها به سالن محل برگزاری این مسابقات آمدند و استقبال از این رقابت ها بسیار خوب است .
وی اظهار کرد : بیست و پنجمین دوره رقابت های فوتسال جام رمضان شهرستان رودبار یادواره شهدای مدافع حرم ، تا پایان ماه مبارک رمضان در سالن ورزشی شهدای این شهر ادامه خواهد یافت .
شهرستان رودبار در 67 کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان واقع است.
7285 / 2007

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن